AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
766

montera aktiv sub

Hej
Jag är en nybliven ägare av en 325 e46 sedan och undrar hur man monterar denna? Länk

Jag antar att det skall monteras i hatthyllan i bagageutrymmet. Måste man borra? Finns det kablage indraget? OM det inte finns kablage, är det svårt att dra?

Helt novis när det gäller sånt här men tycker att ljudet är lite klent...

Hawar
Jag köpte en originalsub från BMW, den sitter i reservhjulsbaljan och passar perfekt. Denna borde kunna få plats också.
xc
135
xc00b
E34 525ix touring
åk till någon billjuds firma så får du de grejor d behöve roch en ba förklaring, är rätt lätt o smididgt att fixa de där på bmw och man kör högnivå men den där subben lär de inte bli nå jätt lyft för ljudet för bilarna är ganska täta så man lär en med skapligt tryck i för att få bra bas..

blir de bra ljud med originalsubwoofern? Vad kostar den?
Hawar
Jag är nöjd med ljudet från originalsubben. Den kostar ca: 6000 på BMW.

Framförallt får du en installation som ser ut att vara från fabrik.
monterade du den själv? Var det svårt? Finns det kablar draget?
Hawar
Japp, monterade själv. Inte svårt.. tar bara lite tid.

Du kopplar dig på befintligt kablage som finns i c-stolpen och sedan behöver du dra ström från batteriet.

Har en svensk instruktion på pdf på hur man monterar originalsubben om du är intresserad.

Hawar
Hawar
Denna hade jag satsat på om jag var du. Jag tänkte köpa detta själv men detta passar endast till sedan. Så jag gick till BMW och beställde nytt istället.

Här får du allt för 799 Euro.

Länk

Hawar
Hej
Jag har lite dålig erfarenhet av Ebay så det går nog tyvärr bort. Har tänkt mig den här Länk.
Tycker 6375 för en sub är lite dyrt eftersom jag inte kommer behålla bilen längre än ett år ungefär.
Tackar förövrigt för svaren!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.