|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, ska beställa angleeyes till lillbimmern, finns coupe/cab och sedan modell av lysena, jag har ju touring, ska jag ha sedanmodellen då antar jag? Mvh Mackan | |
| jupp | |
| wd40: vet du vad är det för storlek i touring, bakhögtalare | |
| Dom i taket? 5.25" tror jag, har inte kollat dock | |
| ok, fram då? | |
|
Typ nå små äckliga 4" kring golvet och nå skrikare vid handtaget,, har inte kommit så långt att updatera ljudet ännu förutom baslåda! Mvh mackan |
|
| I kickarna nere vid golvet sitter det 5:25" på min sedan. | |
| I taket sitter någon underlig dimension, om det är 5" eller 5,5" minns jag inte men standardhögtalare passade inte i min :(. | |
|
Wtf.. tråden handlar om ngt helt annat än ämnet :D Kan iaf säga till trådskaparen att de är samma lyktor på alla E36, skillnaderna sitter i skärmar o bilnkers, strålkastarna påverkas ej mellan modellerna. |
|
|
vet att trtåden inte hanslar om ljud, har sökt å icke funnit och ingen har svarat på mina andra 3 trådar om detta ämne. DeWa: finns det adapter att köpa? är högtalarna runda? iaf kan ja göra adapter. finns det ingenstans där det står om detta? |
|
|
Magican, de flesta angeleyes-strålkastare är av oneblock typ och då är det viktigt att inte blanda ihop modellerna. Till touringen passar då endast sedanens strålkastare. När det gäller högtalarna i E36 så är 5,25" i kickarna framme vid fötterna och cirka 4,5" uppe i taket baktill. 4" går med liten modifiering,men absolut inte 5,25" då det är alldeles för stort. Hoppas allt klarnade lite nu. Mvh Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.