AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
849

AngleEyes E36 TOURING

Tjenare, ska beställa angleeyes till lillbimmern, finns coupe/cab och sedan modell av lysena, jag har ju touring, ska jag ha sedanmodellen då antar jag?

Mvh Mackan
jupp
Cr
1.381
Cruser
325i -92
328i-97 touring
wd40: vet du vad är det för storlek i touring, bakhögtalare
Dom i taket? 5.25" tror jag, har inte kollat dock
Cr
1.381
Cruser
325i -92
328i-97 touring
ok, fram då?
Typ nå små äckliga 4" kring golvet och nå skrikare vid handtaget,, har inte kommit så långt att updatera ljudet ännu förutom baslåda!
Mvh mackan
I kickarna nere vid golvet sitter det 5:25" på min sedan.
De
165
DeWa
328iAT -96
I taket sitter någon underlig dimension, om det är 5" eller 5,5" minns jag inte men standardhögtalare passade inte i min :(.
ma
597
magican
E36 328 Coupe
Wtf.. tråden handlar om ngt helt annat än ämnet :D

Kan iaf säga till trådskaparen att de är samma lyktor på alla E36, skillnaderna sitter i skärmar o bilnkers, strålkastarna påverkas ej mellan modellerna.

Cr
1.381
Cruser
325i -92
328i-97 touring
vet att trtåden inte hanslar om ljud, har sökt å icke funnit och ingen har svarat på mina andra 3 trådar om detta ämne.
DeWa: finns det adapter att köpa? är högtalarna runda? iaf kan ja göra adapter.
finns det ingenstans där det står om detta?
so
1.077
soda
523 -00
325i cab M Technic
version 335 -92
325 -06
118D -09

Magican, de flesta angeleyes-strålkastare är av oneblock typ och då är det viktigt att inte blanda ihop modellerna. Till touringen passar då endast sedanens strålkastare.

När det gäller högtalarna i E36 så är 5,25" i kickarna framme vid fötterna och cirka 4,5" uppe i taket baktill. 4" går med liten modifiering,men absolut inte 5,25" då det är alldeles för stort.

Hoppas allt klarnade lite nu.

Mvh Henrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.