|
|
|
|---|---|
|
Länk | |
| Dyrt men oj oj oj vilket skick, mumma! | |
| Får en tår i ögat nästan... | |
|
Vad kan den ha, 350 hk? MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Så oerhört vacker. Det skulle göra ont att använda den, annars blir man ju inte lite sugen. Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger |
|
|
Helt makalöst skick på den! Är ju som att köpa en nybil från 85. Mvh Johan |
|
|
Är den turboladdad orginal? Noterade att det stod 'callaway' på insugsröret. Orginaltrim likt Dinan kanske?? // Erik |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ja du! original är det ju inte på en 735:a, ser väldigt likt ut 745 motorn till viss del. MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
| Callaway trimmade BMW för en herrans massa år sedan , idag trimmar de endast amerikanska bilar. | |
| O helvete. Skulle jag äga den skulle jag aldrig äns våga åka med den. Va fin den va. | |
|
jag får tårar i ögonen, skall en vacker dag köpa en E32 i och restaurera den till ett sådant skick! - Riktigt Många bilder Länk |
|
| oj vilken bil.. synd att man bara inte har råd.. vore trevligt o ha den till bmw csträffar | |
| Den har varit till salu väldigt länge, såg den för minst sex månader sedan på ebay. | |
|
Jaaaa....den är ju i skick som min ;-) Kanske något finare...hehe...(obs! ironi) BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
| Wow... | |
|
BMW-porr! Vilken bil! Men den var så fin så jag skulle aldrig våga äga den, än mindre bruka den. Tänk vilken skräck som skulle infinna sig efter första stenskottet. ------ BMW CS #04839 BMW SC #385 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.