AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.171

330iX Touring på Auto-mobilen i Eskilstuna...?

Ja
129
Jackinthebox
328iAT Sportline -13 (F31)
Safirsvart Metallic,
18" 397
Nån som vet hur Auto-mobilen www.automobilen.se är att ha att göra med? Har sökt på forumet och hittat en del äldre inlägg om MK-bilar, Nenad, Nya bilhuset osv men det vore intressant att höra om någon har koll på hur det är nu? Det jobbar tydligen en Nenad där nu enligt deras kontakt-sida.

De har en -04 330iX Touring som jag är lite sugen på, har dock inte hunnit vara förbi o titta på den eftersom jag bor i Sthlm.
Rätt adress är Länk.

Jag vet ingenting om handlaren, men jag kan ju göra dig uppmärksam på att den bilen bara har M-paket-frontspoilern, och inte sido- eller bakspoilers...

Jag tror också att denna bil har varit uppe till diskussion tidigare...prova sök...

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
An
558
Anders.B
F31 320d Xdrive M-sport - 19
Honda HR-V -99
Hej!
Jag vet inte heller nåt om handlaren, men bilen har legat ute till försäljning länge. Har för mig att jag såg den för ett halv år sen då jag oxå letade 330 Touring. Så om den är ok borde det ju gå att göra nåt på priset...

Anders

Ja
129
Jackinthebox
Safirsvart Metallic,
18" 397
Sant, tänkte inte på det där med M-paketet. Om han baserar priset på att den har M-sportpkt från fabrik (vilket den inte har) så borde det ju gå att få ner den i pris. 4500 mil låter också väl lågt för en tysk-import som är uttagen september 2003...
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Den har ju rullat i Sverige under 2/3 av sin livstid men det borde ju vara ganska enkelt att ta reda på hur mycket den rullade sitt första år i Tyskland.

___
//Ulf
Ja
129
Jackinthebox
Safirsvart Metallic,
18" 397
Japp, 1 ägare sen importen 2004-11 så det är ju positivt iallafall. Har bett handlaren faxa servicebok med chassinr.
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Första ägare importör: Nya Bilhuset i E-tuna. sök på det.
Nu privatägt

///MVH Hasso
Länk
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
He he jag vet en del av handlaren!

Han har aldrig lurat mig personligen eller någon jag känner och är klart tillmötesgående. Var dock vaksam för det finns en del andra som har delade meningar om honom och hans verksamhet. Han har sin "historia" så att säga men alla kan ändra sig.
mkbilar och automobilen -r väl itne smma person.... mk var väl nån mark som hade..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.