|
|
|
|---|---|
|
hejsan har hittat den här annonsen : Länk Jag har mailat han och frågat servicebok, han hade ingen, så så berätta han att han fått ett bud på 25tusen via mail, och skrev till mig att då om jag lägger något över så skulle vi kanske kunna diskutera en affär. Men har ni några förslag? HUr skulle ni göra? /Anders | |
|
Om det inte är allt för långt så be och få titta på bilen, skulle inte ge nått bud utan att sett bilen i verkligheten. |
|
|
Ta det lugnt och stressa inte! Ingen vettig person prutar ner sig själv utan anledning bara för att man frågar efter en servicebok. Om ett erbjudande låter allt för bra så är det oftast inte det. Det betyder dock inte att bilen är värdelös eller inget att ha, men det betyder att man inte ska låta sig förblindas av ett lågt pris och hålla huvudet kallt och kontrollera allt lika någa som alltid annars. De få tusenlappar man lockas till att spara kan snabbt ätas upp av oförutsedda reparationer med mera som man missade bara för att man hade för bråttom vid köpet. ___ Bilen: Länk |
|
|
Och om du vill pressa priset rejält så görs det bäst på plats givetvis. Många klarar inte av att se kontanter. |
|
|
staffan78 Jag kan se hur mycket kontanter som helst:-) Inga problem... M3/// Mullret |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.