|
|
|
|---|---|
|
här komemr spionbilder på en bmw x6... Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk förstår itne riktigt vitsen med skyhöga dörrsidor och pyttesmå fönsterrutor.. blir faktist då lite lik hummer h2 | |
|
Kan nog bli en intressant och läcker nisch-modell, men knappast någon succé. Stora törstiga suvvar säljer inget vidare nuförtiden... Men RR Sport lär säkert få det lite hett om öronen. Men om tanken är att skapa en riktigt sportig SUV så vore det ännu fräckare med en tredörrars X4 (baserad på X3), med måsvingedörrar och 3-litersturbon på 306 hk eller nya 3,0sd 286 hk under huven.... Skulle köpa den direkt om den fanns! Mvh |
|
|
Snart klar är nog att ta i :) En R-klass med högre markfrigång. Jag vet inte vem som kommer köpa X6. Men det sa man ju om Q7 också. |
|
| acey... har den bara ett högt pris så lär amerikanerna köpa direkt... | |
|
Jag ställer mig mycket frågande till denna modell. Är rädd att den kommer att bli väldigt ful, och kännas otroligt föråldrad och meningslös redan vid lanseringen. Första gången på länge jag är så skeptisk inför en ny BMW-modellserie, så de får jobba på att övertyga mig :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Enda sättet för X6 att förtjäna något existensberättigande är om den blir först ut med BMW:s kommande hybridsystem som utvecklas i samarbete med bl.a. GM. Det var väl snack om att även X5 skulle komma som hybrid inom en ganska snar framtid. | |
| tror att den har chans att lyckas om den får rätt utseende.. bort med dem konkava formerna.. ta fram dem konvexa igen.. sen inte för många plåtveck.. hoppas oxå att dem lyckas bättre med designen än på nya x5 och x3 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.