|
|
|
|---|---|
|
kolla denna bil.. det ända han i stort sett gjort är nya fälgar.. bmw har verkligen lyckats med designen Länk Länk Länk | |
| Ska Ha!!! | |
| Snyggt men tycker den är lite hög fram... ? | |
|
snygg färg på bilen! vad är det för fälgar? påminner om RS4:ans. kan inte bestämma mig för om jag gillar dem eller inte. känns inte riktigt bmw. dessutom är de nästan lite *för* stora. är det 20"? /Lars Vägen är målet. |
|
|
ser märklig ut tycker jag.. ;-) *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
|
Nja! Men smaken är som baken! "Always a driving machine" |
|
| det är breyton spirit.. dessa fälgar finsn bara till bmw.. | |
|
Ser ut som en steroid-tankad pitbull :-) Inge illa menat men what the f**k? JJ |
|
|
Är det inte Realcar Burnout!?! Är så inihelvete lika iallafall... kolla får ni se.. =) // Erik |
|
|
Ja den såg hög ut i fram. Kanske ligger det 20" vinterdäck i skuffen? =) Är lite allergisk mot chrome så jag saknade shadowline lister men annars såg den helt ok ut ;) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Det såg bättre ut bak än fram. Jag kan bättre. Men visst finns det potesial! =) Ngn ggn... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Fet! men lite lägre fram skulle inte sitta fel. | |
|
Detta är inte helt fel heller. Länk //Stefan |
|
|
Tycker den var snyggare med originalfälgar. Har dock sett en med E46CSL-fälgarna, det såg riktigt schysst ut. |
|
|
Glöm inte att titta på min.. :-) *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
|
Nu finns det fler bilder av snyggaste bilen under min profil.. dock tagna av sämsta fotografen... *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
| det man kan klaga på i en e92 är inredninge,, instrumentbrädan är riktigt ful | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.