|
|
|
|---|---|
|
Har varit utan BMW sedan januari 2002 då jag sålde min E46 323Ci, om man bortser från ett fiasko artat köp av en importerad, och skruvad, E39 530iAT sensommaren 2004. Skrev ett inlägg då, vilket säkert finns kvar i rullorna... Nästa fredag ska jag äntligen få hämta ut min nya tjänstebil, en E91 320dT, och vad jag har förstått så ska det vara en -07:a. Det som gör mig lite orolig är att i den nya broschyren för E91 så kan man, jag har gjort det, tolka att Business stereon inte har stöd för mp3. AUX-ingången finns ju kvar men inte möjligheten att spela mp3-skivor. Tittar jag i den broschyr som fanns att tillgå när jag beställde min bil så står det klart och tydligt att Business stereon har stöd för mp3. Har kollat med "min" säljare och han var inte säker på vad som gäller. Har viss förståelse för det, för de flesta beställer säkert sin bil med Comfort-paketet och då ingår ju Professional stereon istället. Tyvärr så måste man ju hålla sig inom vissa gränser när man ska beställa en tjänstebil... Är det någon här som vet vad som gäller? Om BMW har gjort denna förändring, vad tycker ni jag ska göra? Hade lagt till för Professional stereon om jag vetat detta... Oj, lite långt inlägg...hoppas någon orkar läsa igenom det. /Mathias | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.