|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har använt sökmotorn och letat och letat men hittar inte något svar. Jag undrar om det är möjligt och byta mellan denna multiratt: Länk till denna multiratt: Länk Fungerar allting? passar den rakt på? Bilen jag har är en bmw 323 coupe -99 tack på förhand. // Oscar BMW - När du Älskar att Gasa | |
|
Hej Jag har bytt från den treekrade till M-ratten på min 99a. Du måste dock köra en ny airbag, en rund sådan Mvh Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
okej, har du någon bild på din bil inv? är det bara airbagen som inte passar? Inget annat? Tack på förhand // Oscar |
|
| Den senare runda airbagen fungerar inte likadant som den gamla. Den runda har en tvåstegsfunktion. Hur den skulle fungera i krock på en äldre bil vet man väl inte... | |
|
Länk Så här ser det ut. Jag fick endast byta airbag, fick inte något felmeddelande. Vad jag har läst på olika forum så skall airbagen fungera, annars hade jag inte bytt ratten. Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| Var hittar man en sån där ny airbag, som inte kostar skjortan??? | |
|
Hmm...du får kolla på Powerbörsen. Jag hittade min för 1400:-, helt ny. Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.