|
|
|
|---|---|
|
Ingen som tänkt ställa upp med någon trevlig BMW? Tycker AP borde vara representerade med lämpligt Bayerskt märke Konceptet låter helrätt. Tex 5 pers, 1500-2000:- per skalle. Några intresserade? Några bilförslag? Länk Länk Racerbilen: Länk | |
| Min signatur kanske inte funkar så bra ihop med detta inlägg, hade inte tänkt delta med Sport Evon ;) | |
| Vadå inte med sportevon? Rädd att bli frånåkt?/ F.d. sportevoåkare#175 | |
| Vore ett genidrag, få lov att sälja sportevon för 5000:-... :) | |
|
Vi är några som avser att ställa upp när 5-pappscupen kommer till Skåne i februari! Vad det blir för racebil är än så länge hemligt (vi har ingen aning), men något kul skall vi garanterat skaka fram! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Toomas och emilsson, tyvärr hade jag inte tid annars hade jag självklart satt på grovmöntrade däck och ställt upp men Evon ;) Toomas, vart tog din gamla klenod vägen? Till Norge? Kalle, kör hårt. De som deltog verkar haft roligt! Om du letar runt lite i garaget kanske du hittar en M5:a som säkert är konkurrenskraftig... |
|
| Min sportevo nr175 tillbringar nu en angenäm tillvaro hos BMWentusiasten Robert Nilskog i Mo i Rana i Norge. Var tyvärr lättare att hitta köpare bland rika norrmän än snåla svenskar. Kan ju trösta mig med att det fortfarande finns två kvar i Västerås av de åtta kundbilar som såldes i Sverige./ Den före dette gasglade. | |
| Blir lite sugen på att ställa upp med min lättade Golf GTI 8v. Tänkte nog köra den till skroten innan sommaren ändå. | |
| Låter som en vettig idé med Golfen. Förstärkt skrotpremie och roligt dessutom. Kör så det ryker!/ Åskådarn. | |
|
"Min sportevo nr175 tillbringar nu en angenäm tillvaro hos BMWentusiasten Robert Nilskog i Mo i Rana i Norge" Nja, inte nu längre. Racerbilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.