AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.251

Någon som ska ställa upp i 5 papp cuppen?

Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Ingen som tänkt ställa upp med någon trevlig BMW?
Tycker AP borde vara representerade med lämpligt Bayerskt märke

Konceptet låter helrätt. Tex 5 pers, 1500-2000:- per skalle.

Några intresserade?
Några bilförslag?

Länk

Länk

Racerbilen: Länk
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Min signatur kanske inte funkar så bra ihop med detta inlägg, hade inte tänkt delta med Sport Evon ;)
Vadå inte med sportevon? Rädd att bli frånåkt?/ F.d. sportevoåkare#175
em
538
emilsson
i4 M50 -22
Vore ett genidrag, få lov att sälja sportevon för 5000:-... :)
Vi är några som avser att ställa upp när 5-pappscupen kommer till Skåne i februari!

Vad det blir för racebil är än så länge hemligt (vi har ingen aning), men något kul skall vi garanterat skaka fram!

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Toomas och emilsson, tyvärr hade jag inte tid annars hade jag självklart satt på grovmöntrade däck och ställt upp men Evon ;)

Toomas, vart tog din gamla klenod vägen? Till Norge?

Kalle, kör hårt. De som deltog verkar haft roligt! Om du letar runt lite i garaget kanske du hittar en M5:a som säkert är konkurrenskraftig...
Min sportevo nr175 tillbringar nu en angenäm tillvaro hos BMWentusiasten Robert Nilskog i Mo i Rana i Norge. Var tyvärr lättare att hitta köpare bland rika norrmän än snåla svenskar. Kan ju trösta mig med att det fortfarande finns två kvar i Västerås av de åtta kundbilar som såldes i Sverige./ Den före dette gasglade.
Visa användare
700
A Lind
635 CSi -87
Blir lite sugen på att ställa upp med min lättade Golf GTI 8v. Tänkte nog köra den till skroten innan sommaren ändå.
Låter som en vettig idé med Golfen. Förstärkt skrotpremie och roligt dessutom. Kör så det ryker!/ Åskådarn.
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
"Min sportevo nr175 tillbringar nu en angenäm tillvaro hos BMWentusiasten Robert Nilskog i Mo i Rana i Norge"

Nja, inte nu längre.

Racerbilen: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.