|
|
|
|---|---|
| Håller på att köpa M3 3,2. Nöjd med det mesta förutom ljudet. Varför låter den inte grymmare? Eller måste man köra ner rutan för att höra? Låter de bättre med annat luftfiler, vad är nackdelar med att byta till ett annat sådant? | |
|
Tjenare. Stoppa i ett konisk sportfilter så kommer du få höra hur en motor ska låta. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Gör som jag: 1.köp ett koniskt open Air filter 2. fäll sedan ner baksätet 3. gasa Låter riktigt bra. Johan |
|
gabbe |
eller som jag: köp ett G-Power Fullflödes system o ett open air filter sedan gasar du utav bara helvete!!!! Jag får ståfräs varje gång. Du jag lovar att du blir inte besviken. |
M-3 |
hej.. håller med gabbe...G-power hade jag på min M-3a och dom har ruskigt trevligt ljud... |
| Kan tänka mig att det är trevligt=) Men, vad går kalaset på? Iof så blir de ju roligare även om man inte byter hela vägen... | |
|
*varning, ironi* Eller så borrar man hål in till motorutrymmet så låter det garanterat mera. /Marcus Bmwcs# 4680 |
|
|
jo men de e ju billigt=) ---> M POWER <--- |
|
|
G-Power fullflödessystem kostar till en M3:a ca 7500:-. |
|
e-b |
Kan rekomendera Eisenmann. Minst samma ljud som i G power, men du slipper dom omoderna dtm-bananerna. Säljes av Xerius racing & bilförädling. |
|
En Bmw skall inte låta SÅ mycket eftersom man skall kunna förflytta sig längre sträckor utan att ha hörselkåpor och komma fram med huvudvärk. Jag körde en Hånda här om dagen och fick resonans problem i trummhinnorna redan efter fem minuter. ; ( MM |
|
|
Ett varnande finger!!!!!!!!!!!!!!!!1 När man byter till ett koniskt filter så kan luftmängd mätaren gå sönder!!! Ganska dyrt!!!! Ingen bmw mek som jag känner har rekomenderat det. Fast det låter ju gött |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.