|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om M6 fälgar på en svart E34 Touring då? Någon kanske har bilder eller har photoshoppat lite? Tänkte mig 8,5/9,5 18"... med 245/275 på. MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk | |
Ragemannen |
Grymt mannen garanterat! du får provmontera mina! BMWholic |
|
Slänger du på kopior så känns det lite "b"... Skaffar du dig originalfälgar lär de kosta lika mycket som din E34:a är värd--- |
|
| Det lät intresant så jag gjorde ett snabbt montage på din E34. Länk | |
|
Grandy! Sjysst! Det där såg ju inte hekt galet ut va? Tror du inte att bildens hjul motsvarar 19"? Hur fick du till rätta vinklarna på hjulen? MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Såg ju riktigt fett ut! Grandy! Du får gärna göra ett snabbt montage av samma fälgar på min om du har tid över. PS och jag går bara inte ihop!! ;-) MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
|
M635forever: M635 med M6-fälgar. Länk Tycker faktiskt att fälgarna passade rätt bra på din E34 Danjel även om det är inavel av värsta sorten. Men M635csi skall nog ha sina mer tidstypiska fälgar? |
|
|
Ehh. Inavel var väl lite att ta i va? Det hade varit att ha E46 M3 kopior på en E39, men eftersom M6 fälgarna även kommer till M5 så håller jag ju mig i alla fall till 5 serien . ;) MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
| Sanslöst snyggt på E34:an. Nu blev man sugen... | |
|
Tycker det passar bra på de flesta BMWmodeller |
|
|
Säljer en uppsättning orginal M6 fälgar med däck om nån är sugen! //Jocke |
|
|
Jaså... Hmmm. Vad ska du ha för dem? Bilder? MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
| Finns under säljes. Bilder kan jag maila, men fälgarna har rullat c:a 50 mil så dom är som nya! | |
| Finns det nån svensk återförsäljare för dessa fälgar? | |
| Hittade en | |
|
M6 fälgar på en E34 = SANSLÖST SNYGGT!! Men det kräver kanske lika biffiga bromsar som på bilden. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
loftahammar |
Grandy: du har inte lust att göra det på min e34 oxå?? det ligger bättre bilder på min sida, för det vart ju riktigt snyggt på Danjels 540 :)) Länk |
|
Loftahammar: Gillar OZ fälgarna på din kärra. Smakfullt! MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
loftahammar |
Jo ja gillar dom oxå, passar rätt bra tycker ja, inte så jätte vanliga heller... Länk |
|
Så här blev min e34 med 18x8.5" M6 replica fälgar. Fotad med mobilen så inte bästa kvalitén. Länk |
|
|
trevligt! Lite sänkning på den rakarn så är saken biff! MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.