AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
508

325 Försäkring

Tjena

Jag undrar bara var en BMW 325 -87 ligger på i försäkring?

"If everything seems under control you're just not going fast enough!"
Mr ///M Power
Tjenare, det enklaste är att fixa ett reg. nr på en 325 -87 och kontakta ditt försäkringsbolag för att få veta vad den kostar just för dig. (Det skiljer mycket beroende på var man bor, ålder, skadefria år etc.)

Björn Markholm
Måste bara kommentera det där med skadefria år. Jag har snart 10 skadefria år (peppar, peppar..) medans min tjej har haft körkort i snart ett år, hon har dock aldrig ägt nån bil. När jag kollade upp försäkring hos Salus Ansvar var det billigare för henne att försäkra än för mig, så mycket för skadefria år..

Länk
Tjena!
Jag har ju också en 325:a av samma typ som du och ja måste säga det skiljer sig avsevärt mycket på försäkringskostnaderna i mellan försäkringsbolagen så det lönar sig att ringa runt till dom olika bolagen å kolla....
X.
Kan ju tillägga att Salus Ansvar suger... Jag ringde till dem flera gånger men de ville ändå inte fatta att jag ville betala för hela året på en gång. De sade bara "ja" och sen hände inget mer. Deras försäkringsbrev är mer förvirrande och obegripliga än andra bolags. Sen visade det sig att de dessutom var dubbelt så dyra som Länsförsäkringar, så jag bytte illa kvickt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.