|
|
|
|---|---|
|
Skulle vara tacksam om ngn tipsar om en duktig och INTE alldeles för dyr mekaniker i Gbg. Pålitlig måste den vara också. Det känns lite tråkigt när grabbar begär 900:- i timmen: "Man måste jo skuva här, fattar du" Alekc | |
|
Din fråga har varit uppe förr: Länk Länk Länk Länk Själv lämnade jag in min bil på service hos KK Service i Kareby, utanför Kungälv Länk MVH Niklas |
|
|
Det finns som sagt några att välja på, själv lämnar jag alltid på Gbg:s bilservice i Partille, smidigt eftersom jag arbetar i Partille. BMW CS #5206 |
|
|
Tack Niklas, tack Christer, Christer, jag, innan jag åker dit, vill fråga dig om den legendariske Jocke på Gbg:s är duktig på att lösa avgasproblem (CO= 0,9) Alekc |
|
|
Alekc, jag tror nog att han löser det och gör han det inte så vet han definitivt vem du skall kontakta i så fall, men som sagt löser han det nog åt dig. MVH JoMu En gång Volvo - aldrig igen !!!!! |
|
|
Jag rekommenderar starkt BJ Bilservice i Mölndal (Länk De är trevliga, proffesionella och snabba. |
|
|
och väldigt dyra !!!! MVH JoMu En gång Volvo - aldrig igen !!!!!! |
|
|
Stämmer väl. För att lyfta systemet + 4 liter världens dyraste kylvätska fick min vän betala 1700 lakan + 300 för att en av de kikade under stolen (airbaglampan) Hmm, saftigt Alekc |
|
|
Sist jag kollade kostade det ungefär en tusenlapp, inklusive glykol, att byta all kylvätska- inklusive luftning på BJ. Felkodsuttag på 300 spänn stämmer nog. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.