AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.509

Nån som sett en karmesinröd E90 live?

Visa användare
145
tullan
525iam touring 03
Tycker den 325d som är med i senaste TV ser så läcker ut. Nån som sett denna färg "live"? Vad tycker ni? Jämför med andra rödfärger
Pi
68
Pileman
330ex g21 m-paket -22 ny leasing
Jag har en e92 i den färgen! Tyker att den e himmla fräck, dok e emolaröd eller hur det stavas? som fans till e46an lite mörkare. Men den färgen tycker jag e finare. Men alla tyker ju olika eller?
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
pileman: upp med bilderna nu..

*håll till höger, eller gasa* Länk
Visa användare
145
tullan
525iam touring 03
Ja bilder vill vi gärna se!! Är den mörkare eller ljusare än japanröd? Svårt att riktigt se en färg på bild men ibland ser den nästan ut att gå åt den oranga hållet....är det så i verkligheten också?
bi
39
bingoberra
E90 /330d-07
det finns en bild på www.E90post.com tryck på karmosinröd så ser du ,i verkligheten är jag oxå nyfiken eftersom jag har beställt en med den färgen (330d ,mpaket)/berra
Be
204
BeemA
G30 520dx M-Sport -18
Såg också den karmosinröda i TekVärld och den såg verkligen sjukt läcker ut!

Nästa bil lutar åt att bli 325d M-Sport i Karmosinröd.

Bingoberra: Jag tror att din bil blir grym! tänk dig Karmosinröd M-Sport med blackline-bakljus och tonade rutor... MUMMA!
bi
39
bingoberra
E90 /330d-07
v48 kommer bilen att börjas tillverkas så ca v2-3 2007 får jag bilen (troligtvis) jag sätter ut bilder så fort jag kan/berra
Pi
68
Pileman
Har inte varit hemma på en stund men jag Låvar att sätta ut bilder, kanske imorgon! Den e lite mörkare än japanröd och mindre orange!!!
Pi
68
Pileman
Nu finns det bilder kolla och bedöm själv!
Be
204
BeemA
G30 520dx M-Sport -18
Pileman:
En riktigt vacker bil har du!
Det ser ut som om karmesinröd är djupare än japanröd, det borde göra den mindre orange och mer röd i solljus, eller vad tycker du?
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Ser fin ut Pileman
Pi
68
Pileman
BeemA:
Jag hoppas ju på det, Men solen har ej varit frame sen jag fick bilen. Jag hoppas att den e som emolaröd som jag tyckerd är finaste bmw färgan. Imorgon ska jag lackkosavera bilen efter det hoppas jag på solsken!
Visa användare
145
tullan
525iam touring 03
riktigt läckert med rött. Men ett mindre helvete kanske att hålla ren å fin (men det är det nog värt...)
Ke
711
Kenta
G31 520dAT -18
Snyggt med rött men tror att det kan vara svårt att hålla lyster?
Säger en med le mans blå hmmm ! :-)

"Always a driving machine"
Länk
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Verkar som e92:an gör sig bäst i mörka färger tycker jag. grått, svart, mörkblått tycker jag är bäst än så länge (av det jag sett live).
Ke
711
Kenta
G31 520dAT -18
Jag är alltid svag för titansilver men visst är det snyggt med svart, grå eller varför inte le mans blå!

"Always a driving machine"
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.