|
|
|
|---|---|
| Tycker den 325d som är med i senaste TV ser så läcker ut. Nån som sett denna färg "live"? Vad tycker ni? Jämför med andra rödfärger | |
| Jag har en e92 i den färgen! Tyker att den e himmla fräck, dok e emolaröd eller hur det stavas? som fans till e46an lite mörkare. Men den färgen tycker jag e finare. Men alla tyker ju olika eller? | |
|
pileman: upp med bilderna nu.. *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
| Ja bilder vill vi gärna se!! Är den mörkare eller ljusare än japanröd? Svårt att riktigt se en färg på bild men ibland ser den nästan ut att gå åt den oranga hållet....är det så i verkligheten också? | |
| det finns en bild på www.E90post.com tryck på karmosinröd så ser du ,i verkligheten är jag oxå nyfiken eftersom jag har beställt en med den färgen (330d ,mpaket)/berra | |
|
Såg också den karmosinröda i TekVärld och den såg verkligen sjukt läcker ut! Nästa bil lutar åt att bli 325d M-Sport i Karmosinröd. Bingoberra: Jag tror att din bil blir grym! tänk dig Karmosinröd M-Sport med blackline-bakljus och tonade rutor... MUMMA! |
|
| v48 kommer bilen att börjas tillverkas så ca v2-3 2007 får jag bilen (troligtvis) jag sätter ut bilder så fort jag kan/berra | |
| Har inte varit hemma på en stund men jag Låvar att sätta ut bilder, kanske imorgon! Den e lite mörkare än japanröd och mindre orange!!! | |
| Nu finns det bilder kolla och bedöm själv! | |
|
Pileman: En riktigt vacker bil har du! Det ser ut som om karmesinröd är djupare än japanröd, det borde göra den mindre orange och mer röd i solljus, eller vad tycker du? |
|
| Ser fin ut Pileman | |
|
BeemA: Jag hoppas ju på det, Men solen har ej varit frame sen jag fick bilen. Jag hoppas att den e som emolaröd som jag tyckerd är finaste bmw färgan. Imorgon ska jag lackkosavera bilen efter det hoppas jag på solsken! |
|
| riktigt läckert med rött. Men ett mindre helvete kanske att hålla ren å fin (men det är det nog värt...) | |
|
Snyggt med rött men tror att det kan vara svårt att hålla lyster? Säger en med le mans blå hmmm ! :-) "Always a driving machine" Länk |
|
| Verkar som e92:an gör sig bäst i mörka färger tycker jag. grått, svart, mörkblått tycker jag är bäst än så länge (av det jag sett live). | |
|
Jag är alltid svag för titansilver men visst är det snyggt med svart, grå eller varför inte le mans blå! "Always a driving machine" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.