|
|
|
|---|---|
|
Ja, nu när exteriören är färdig funderar jag på en komperssor till bilen. ASA kompressorn verkar vara prisvärd och uppgraderar bilen till cirka 250hk. Får nog köpa en sån till sommaren . Någon som har kompressor på sin 2,5 E46a? Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se | |
|
Har du kollat in ESS nya TS kompressor (dubbelskruv) Det diskuteras ganska frisk om den på E46fanatics. Den finns änsålänge bra till 330, men 323/328 e på gång. |
|
|
Ser väl ut så här typ: Länk Grymt clean installation. |
|
|
Hmmm...får se vilken jag tar...vortech har en för 4900 USD, 270 hk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
35000:- Nog ganska prisvärt? Vem säljer de kittet? Har du kollat hos VF-engineering? |
|
|
ravve du svarade själv på din fråga ;) VF-engineering hehe...det får nog bli i år tror jag, samma kit finns i sverige men betydligt dyrare, cirka 60k... Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| Hehehe ok... jag har själv kollat där på ett till min. Går på 6000$ till min men jag avvaktar ett tag till. Till våren är det inte omöjligt att de blir ett kit nånstans. | |
|
vi får beställa samtidigt så att man kan fixa ett bättre pris ;) Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| Du får dra ihop ett gruppköp, hehehe. | |
| VArför inte kontakta chipcenter ??? www.chipcenter.cc | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.