|
|
|
|---|---|
|
Fick i veckan mina fälgar som skall sitta på min M3:a. kör 20x10,5" bak, och 20x9,5" fram.. Lite bilder: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk | |
| Holy crap...det där blir snyggt. Tog en stund och jobba ihop till dom fälgarna gissar jag. :) | |
|
Snygga. Fälgarna kommer nog att göra sig bra på bilen tror jag Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| oj oj oj vilka fälgar.. så snygga, gillar speciellt den breda kanten bak.. tror att dem passar hur bra som hellst på en e46:a | |
|
Bara att gratulera till inköpet !! Ett mycket bra val enligt mig ..... jag vet att dom kommer sitta fint på din e46a. 19 Rial daytona race Länk |
|
| hj clubsport.. snygg bil.. ser verkligen snygg o fet ut.. hur ipplever man den där vingen i verkligheten?? är den snygg?? | |
|
Fina fälgar! Men jag tycker det var lite sniket att lägga en 500-lapp på den polerade och inte en 1000-lapp... =p MVH Christofer |
|
| Tack för kommentarerna.. Nu blir de däck beställda snart =) Svårt att få tag på de rätta dimensionerna.. Alla tillverkares serier är slut.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.