|
|
|
|---|---|
|
Söker med ljus o lykta efter 320 touring med M-paketet från 02, max 8000 mil. Ska det vara så svårt att hitta en fin bil till bra pris? Har du erfarenhet av att hämta dylik från Tyskland? Har kollat på mobile.de,men svårt hitta tyska bilar med M-paket. Känner du till nån så skriv en rad.. Skalman | |
|
Jag har själv letat efter en sådan under sommaren/tidig höst...hittade ett par stycken, varav en som jag "förhandlade" om (privat), men vi kom inte överens om priset... De ÄR helt klart högre värderade och eftertraktade med M-sportpaketet. (...det slutade med att jag köpte en Audi A3 SportBack 2.0TQ... :) ) Här är iaf några exemplar: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Hej Ufo o Tack för hjälpen. Har liksom du hittat några men tycker att dom ligger för högt i pris. Har lagt bud på ett par stycken men blivit nekad köp samtidigt som jag ser på nätet att dom har kvar sina bilar...... Så antingen behöver dom inte sälja för att få pengar eller så väntar dom på nån med stor börs. Vet att M-paketet gör att dom ligger högt i pris,men finner det omotiverad med cirka 25.000 i påslag. Jag letar vidare o prutar friskt med risk för att få fiender?! Ser du nån så skicka ett mail. tack på förhand,Micke Skalman |
|
|
Touringbilar med M-paket är eftertraktade och det gäller både E39 och E46. Svårt att värdera hur mycket M-paketet är värt men helt klart är det extrautrustning som håller värdet bra till skillnad mot mycket annat. Jag letade ju själv 320T för ett år sedan dock en diesel med automat och självklart så var man ju sugen på att hitta en med M-paket men det var inte det lättaste. Hade en på gång hos en Audihandlare i Bremen men det var vissa tveksamheter med historiken så den skippade jag. Hos BMW-handlare så var utbudet i stort sett noll. Slutade med att jag köpte en utan M-paketet men i gengäld så fick jag i stället 16/9-navi, elsportstolar, eltaklucka, mm. Dessutom så hade den sportchassi och 17" så den rullar ju lika fint som en med M-paketet. Den enda som gäller är väl att ha tålamod och berarbeta säljarna till de objekt som dyker upp för så länge dom förblir osålda så är ju deras prisnivå för hög. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.