|
|
|
|---|---|
| Kan ni tipsa mig om några Svarta Fälgar som passar M3 E46 . Gärna med Polerad Fälgbana. | |
|
Breyton Spirit? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Mayawheels - Länk HRE - Länk Breyton - Länk Iforged - Länk Rays - Länk DPE - Länk Kinesis - Länk Rädenergie - Länk |
|
|
iForged svarta/gunmetal/antharacite på E46 M3+coupe: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Läckert! Vad heter fälgarna i femte länken från slutet? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
iForged Seneka Gunmetal :) Ifall det finns intresse kan vi beställa iForged fälgar till Er Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
OK, tack Razvan...tror de skulle vara rätt coola på min vita...får suga på det ett tag :) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| ufo vad har du för bil??? breyton spirit måste nog vara en av dem snyggaste fälgarna någonsin.. såg en e91 med dem fälgarna i stockolm idag fast adet var iten dem svarta... skulle själv vilja ha till min e46:a men det ända problomet är priset tyvärr :( | |
|
Har (tillfälligt?) lämnat BMW-världen och skaffat en Audi A3 SportBack 2.0T Quattro-06 (puh, det var enklare att skriva BMWns modellnamn...) Den finns att beskåda här: Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
bmw_jerry Jag kanske säljer mina till våren ;) Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| Razvan tror ändå inte att jag har råd men kom gärna med ett förslag :P.. | |
|
vad tycker ni om de här fälgarna : Länk Den svarta ! |
|
betriebsanleitung3 |
Är det tillåtet att erbjuda delar till salu på forumet? |
| dem såg helt ok ut och dem svarta är nog väldigt fina på e46.. tror att den passar formerna bra och om man har stora bromsar och ok gör det inte saken värre :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.