|
|
|
|---|---|
| jag undrar om någon har koll på följande. Min 330 har M-sportstolar och M-ratt, förmodligen sportfjädring då den känns betydligt styvare än t ex en 325 E46. Men den har inte de yttre attributen i M-paketet. Är den någon som har liknande konfiguration och hur bör den isåfall varit specad från fabrik? Det är ju ett "halvt" M-paket kan man säga.. | |
|
gå in hos bmw och ge dom ditt regnr, då kan dom se vilken utrustning din bil har. dom kan säkert hjälpa dig. Daniel -AUTOKONSULT- |
|
| Tack Daniel! | |
|
Sportstolar, m-ratt och sportchassi kan man bocka för i utrustningslistan så det är inte så konstigt om du har det. Precis vad jag har på min cabbe. Valde inte yttre attributen... Min Cabrio Länk |
|
|
Det fanns ett "Sportpaket" att välja 2003. Innefattade sportstolar med delläder, sportfjädring, sportratt samt 17" fälgar. ---- BMW CS #6212 Kombi och bilbarnstolar - den moderne mannens attribut :-) |
|
|
Anders S Den är bra snygg din bil!!! Men varför har du lackat grillen svart? Mattsvart dessutom. Gjorde samma operation på min svarta 530, då med blanksvart. tyckte det såg väldigt konstigt ut. Bytte genast tillbaka till krom. Gillar när det bara är grillen som är kromad, som på min. Inget ont i frågan!! Niklas Fransosen |
|
|
Har inte lackat den själv, har beställt den över nätet. Tycker mattsvart grill är hundra gånger snyggare än med chromet. Kollade foton från innan jag bytte bara för att du sa sådär. :) Men nej, chromet blir för mycket liksom... Länk |
|
|
Tycker att kromade grillen ÄR BMW. Men bara man är nöjd själv!! Vi kanske ses på stan framåt våren. Vore lite kul att åka genom stan med "exakt" likadana bilar en solig och varm dag. Svarta e46 cab e sjukt snygga :) Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.