|
|
|
|---|---|
|
Avslutade precis en diskussion kring ett bilköp. Det slog mig hur många argument säljaren hade som inte relaterade till bilen. Någon som har fler?? Ett urval med helst sanningsenliga kommentarer. " Jag har precis köpt en fabrik. Den är värd 20 Miljoner.." " Vad skall du med drag till? Detta är en lyxbil!" " Slitna däck, men jag kör så lite..." " Jag har mina principer" " Det är många som ringer och vill ha bilen.." " Vet du vem som haft bilen.. ? En Advokat i Stockholm!" " Jag har bara servat hos BMW" " Jag har så många bilar redan.." " Jag sätter undan denna bilen då jag skall flytta till Bosnien" " Alla flickor kommer samlas runt dig!" ( den var nästan föööör bra...) " Jag har inte haft semester sedan 1983, bara jobbat, så jag har råd..." " Jag har flera hus och lägenheter" " Jag gav 350.000:- 2004" M3/// Mullret | |
| "Vi är ett seriöst företag" upprepat 5 gånger på 10 minuter. | |
735 |
"Du borde ha en sånn här bil, inte jag! Du vet tjejerna kollar först på bilen och sen blir dom missnöjda, när dom ser mig i bilen." Sagt av 50-årig bilnasare som åkte SL500, som ville sälja en 735 till mig. |
|
"...du vet...förra ägaren var prostituerad så det är bara baksätet som är använt" Frasse |
|
|
"Miiket bra bil, går heeela Sverige" "If you have a hammer, most things look like a nail". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.