|
|
|
|---|---|
|
BILD: Länk 3 ägare ink. mig. Svensksåld. Aldrig vinterkörd. 23900 mil. Delphinmetallic. M-Tech 1 paket med allt vad det innebär (kjolpaket, sportinredning mm...). Pioneer MP3 stereo med högtalare bak och fram ORIGINALARE, dvs utan diverse kjolpaket, motivlack och konstiga fälgar. Bra skick både invändigt och utvändigt! Bra i både lack och inredning. I princip rostfri, bland annat bytades de båda bakskärmarna förra sommaren till helt nya, formbeställda. Dvs syns inget- efter originalet. Skall snart ställas av pga ankommande vinter. Har funderingar på att sälja den till våren eftersom jag har haft den länge nu. Dock skär det i hjärtat då det inte finns många M-Tech 1 originalare i bra skick. Eller hur? | |
|
Ca 25.000 kr? Kanske kring 30.000 om du hittar "rätt" köpare. Ganska långt miltal för en sommarbil. Mr C |
|
|
Ok, tack för svaret! Apropå miltalet, på 19 år med körning från 1:a April till 30 November blir det ca. 1250 mil per "år" (1 april till 30 nov) . |
|
|
Vad tror ni andra? Fler som jar synpunkter / tankar? |
|
|
Jag själv är svag för äldre bilar i gott skick (äger flera, dock ej BMW). Om jag vore spekulant skulle jag ifågasätta varför bakskärmarna har bytts på en endast sommarkörd bil. Det får en att misstänka att den är vinterkörd och då blir den mindre unik. Renoverade 325:or finns det gott om, orörda är bristvara. Men om renoveringen är bra och skicket som verkar av bilderna bör väl priset ligga på 20-25 tkr **Belåten BMW-ägare i 26 år** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.