AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.119

Vad gillar ni grillen på denna Z3...?

Z3
13
Z3 Henrik
Z3 Coupé 2,8 -99
Fick precis syn på denna Z3 på nätet och jag har aldrig sett den grillen förrut på en Z. Vilken modells grill är det? Vad tycker ni, är det snyggt???

Själv tycker jag det ser ganska bra ut men man vill ju inte sätta tigersågen i huven precis... (ååhhh, det gör ont i själen bara man tänker på det)

Länk

Ha det bra!

det ser ut som njurar från e46.. tycker att det är sådär.. z3 behöver helt klart bredare njurar men dessa har itne riktigt rätt form
so
1.077
soda
523 -00
325i cab M Technic
version 335 -92
325 -06
118D -09

Den där bilen är det gjort en massa nästan osynliga modifikationer på. Bland annat så är alla fyra skärmar plåtbreddade, men det så snyggt gjort att det knappt syns.

Mvh Henrik
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Tycker den är skitsnygg...

Bilen =)
Länk
men njurarna ser ut o sitta lite sent.. kan nästan garantera att det är från e46 coupe ser i alla fall så ut... annars var bilen väldigt snygg med undantag för fälgarna
Vad är det för motor i den? Front ,gälar och backspeglar är ju M, men bakstötfångaren är en moddad 2.8.

Tycker inte heller att E46 grillen passar.

/Fredrik
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Hmm jag tycker då allt att det ser ut som en M bakdel. Mittkonsollen antyder ocskå att det är en M, fast jag kasnke missar någon detalj ?
so
1.077
soda
523 -00
325i cab M Technic
version 335 -92
325 -06
118D -09

Sitter en 2,8 med portad topp, trimkammar, extraktorgrenrör och en del annat godis på den. Den var med i BMW-Tuning för något år sedan. En medelålders dam som låtit bygga om den åt sig.

Mvh Henrik
Ja plastbiten på bakluckan är en M detalj, men själva stötfångaren är från en icke M bil med regskylts gropen igenlagd och hål för avgasrör upptaget på högersidan. M stötfångaren har ett veck som inte finns på de andra och den saknar den lilla läppen längst ned. Så här ser en M stötfångare ut. Länk
och en icke M ser ut så här Länk

/Fredrik
är det någon som har bilder på fler z3:or som byggt om huven??
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.