|
|
|
|---|---|
|
Jag har läst här någonstans om 330ans orignal ändrör som man har på 325an, men kan inte hitta vart jag minns att man ska köpa två höger eller tvärt om?? Någon som har artikel nr? Tack på för hand! | |
| Jag har samma fråga... | |
|
Läste just detta på e90post.com: installed the 330i tips this past weekend. used two left sides (18-30-7-549-558). very easy, and looks very factory. Länk Sidan 4 =) |
|
| Tackar tackar!!! | |
|
Vilka mods skulle behövas för att få det att funka på en e46 318 -99 Limo? /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Va i Möndal idag och beställde två vänster rör kommer om ett par dar. Kommer nog att bli kanon snyggt! Tack för hjälpen! |
|
|
Där det alltså sitter bara ett tunt ej kromat från början. /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
Pileman: Det blir jättesnyggt, har gjort precis så själv. Vet inte om det var vänsterröret, men art nr som NiFE hänvisar till stämmer. Jag har också sett hur det ser ut med de kromade tillbehörsrören till 325 och det är verkligen inte alls lika snyggt. Nu är det största problemet snarare att de blir skitiga så fort... Någon som har ett bra tips på hur man lättast får dom rena? /ElakaKatten |
|
| Jag beställde bara ett rör eftersom min BMW handlare sa att det inte var säkert att det passade. Dom kollade i ETK och enl artnr va det höger rör (!?!?). Har ingen panik med att få båda på plats, bättre att "spara" 495:- som dom kostar st.. vad gav ni för era? | |
|
Ca. 1000:- för båda, vet inte exakt eftersom det bakades ihop med priset på bilen+vinterdäcken och hela klabbet avrundades. Höger eller vänster beror på vartifrån man tittar, är det artikelnr ovan stämmer det. Du lär märka om det har blivit fel eftersom det ena röret är kortare och bara når halvvägs mellan slutburken och mynningen på avgasröret. Förresten, hur ser det ut med bara ena på plats då???? ;-) |
|
| Då är det rätt pris iaf. Jag beställde artnr ovan så då borde det blivit rätt pipa oxå. Jag kör nog min gamla E36 318is så länge jag bara har ena pipan på plats på 325an ;) | |
|
Nu har dom kommit 891kr. Men det blev inte bra, e92an har en brantare av slutning av slutrören en e90 och e91. Så det blit ett mellanrum på cirka 2 cm i nerekannt, inte snyggt. Vad ska jag göra?? Kör försiktigt så att du inte skadar någon! (eller din BMW) |
|
|
Synd.. då kanske du måste ha 2st kromade från E92 330Ci ?? Har du någon bild på resultatet? Jag förstår inte hur du menar... Mina passade iaf perfekt. Jag tycker inte det borde vara några problem att sälja dom du köpte till någon med en E90 325i =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.