|
|
|
|---|---|
|
Det är väl så här en M3 ska köras Länk Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk | |
V12 LeMans |
Jäpp , även om jag gillar racingbanan bättre , ;-) En fd jobbarkompis till mig vann gr A-SM i en Zirkelbach-M3 e30 när det begav sig, Per Boström från Hässleholm, numera teknisk ansvarig i Sturessons Peugeotteam i STCC. Och Alpina-gurun, Sten Jarl, i Helsingborg körde Cecottos racing-M3 på 90-talet. Sten visade mig för ett tag sedan, ett filmklipp från Ringen, där Cecotto kör bilen, trevligt. Men visst passar de även i rallyspåret. |
| Asfaltsrally är så härligt! | |
hampe m3 |
klassiker |
|
Finns en film, M3 E30 Special, med 4 timmar rallyfilmer med olika m3 e30's, jag har denna på vhs. Denna film finns/har funnits i en nedkortad version, ca 2 timmar, någonstans på nätet, för nerladdning, hittar dock inte adressen. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
|
Klart impoinerande körning. Synd att det inte går att ladda ner den. För att ha inverkan på första inlägget, så ska en M3 köras när man kan köra så. Genom historien av M3:or verkar det som många trott sig kunna köra så, därav våra höga försäkringspremier. Z3MPOWER |
|
|
Här är 1,5 timmes full attack..det är bara att ladda ner och njuta ;) Länk |
|
|
Snyggt! Undrar hur det kändes dock att vara rallyförare och se personbilar parkerade i ytterkurvan.. :) |
|
Grusse |
Finns det inte några liknande filmer från något DTM Race med M3 E30? |
hampe m3 |
Recomenderar Bergh-Cup, riktigt ball film m en hel del vassa vagnar, bla E30,E36 samt MB190 i DTM utförande smiskas på små vägar. mvh h |
hampe m3 |
Video Googlade fram detta klipp Länk riktigt balla bilar i slutet ;) |
|
Här finns mera M3 E30 porr ;-)) Länk -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
|
Mycket skicklig förare, skulle inte uppskatta att se min egen bil under sådana former dock. M3 E30 i alla former är ett sätt att njuta! Daniel När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Oj oj oj så otroligt underbart! Får nästan gåshud, man kanske skulle ha en e30 =) Riktigt skicklig förare också. -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.