|
|
|
|---|---|
|
Texta och designa din skylthållare här. Länk | |
| Tack för länken. | |
|
Synd man inte får köpa skylt med äkta bakgrund. =) /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Ni som beställt eller fundera på att beställa, vad kommer det att stå? Själv funderar jag på BMW NÄR DU ÄLSKAR ATT STYRA "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Kanske borde sätta en på M3an. Då kanske det skulle stå: ///M3 - Was sonst! ;) Fast då blir den väl vandaliserad... ///BMW - Was sonst! |
|
| 50% finne | |
|
Vad sägs som [Användarnamn] @ Autopower.se ? Det skulle i mitt fall bli: Mugge @ Autopower.se vilket skulle kunna misstolkas för en epostadress, men kan också läsas som användaren Mugge på Autpower. :-) ___ Bilen: Länk |
|
| beställde ny skylt idag. "Freude am Fahren" blev det. gillar att ha något på tyska och symetrin i meningen är också schysst. två lika långa ord som båda börjar med stort F dessutom stämmer det bra in på hur jag upplever min bil. | |
| Jag beställde "Miljöbil". Valde på den och "Support your local pimp". En dag kanske jag med växer upp. | |
|
Alla säger att jag är extremt likt Captain Jack Sparrow.. Glider omkring i en svart Z3. Nu blir jag säkert hängd för detta men Beställningen blev med texten "THE BLACK PEARL" "Hellre vind i nacken än blåst i huvudet!" |
|
|
På min bakre skylthållare står BMW's gamla slogan; "BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den" :-) /Magnus Bostongrün: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.