|
|
|
|---|---|
|
Har precis köpt min första Bmw 525i -91. Är intreserad av vad de finns för styling alternativ. Lite bilder på bilen Länk Länk / .:Hehe:. | |
| personligen så tycker jag att den är väldigt snygg just nu.. det jag hade gjort är att byta lysen runt om.. klarglas med angle eyes fram.. klarglas baklysen ala e46 facelift sedan kanske andra fälgar och du har en perfekt bil | |
|
Jag hade bytt ut kromlisterna mot shadowline, tro mig det gör stor skillnad. Och hade skaffat 3.8 M5-fälgar. Då kommer du ha en riktigt snygg bil. Mvh, Jan. |
|
|
...En sak till den breda njuren och huven som kom på 95:orna. Mvh, Jan. |
|
|
tycker du inte ska göra så mkt med bilen. snygg och stillfull som den är. kanske vita blinker,tona rutorna lätt och några nya fälgar. kanske gå upp en storlek. |
|
|
Vet jag nånstans har sett det finns klarglas insatser(hel/halv) och blinkers fram...men kan inte komma ohåg vart så klart =) H/Andreas |
|
|
AndreasN: Menar du såna här Länk Dom köpte jag på Stylabilen i Höör. Mkt snyggare än vanliga blinkers. Mvh, Jan. |
|
|
Hej Ja precis...rätta mig om ja har fel men visst ska det finnas liknande till hel respektive till halvljusinsatserna oxå? H/Andreas |
|
|
AndreasN. det är dem jag menar.. alltså helt i klarglas.. är så himla snyggt o bilen känns mycket mordernare då jag skulle ha satsat på dessa bakljus Länk och dessa framljus, dvs om jag hade haft råd för dem kostar ju en hel del Länk |
|
| Mjoo....dom ser oxå bra ut...men jag tänker på ett par som ej har Angel Eyes dock | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.