|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nu har dom ringt från bmw BILEN har kommit! två månader av väntan e över ska va i Möndal 14:30 idag jag e så glad. Har haft en min one som lånebil, ska bli så gött att lämmna till baka den och få min egen bmw!!!!!! | |
|
gratulerar : ) |
|
|
Grattis till en underbar bil! Ta gärna några bilder på skön åket :) Kul att BMW börjar leverera ut sina e92:or. Har varit alldeles för ensam de sista två månaderna. Mvh Kristian |
|
| ÅÅÅÅ va fin den e! 7 mil har det blitt! Åt middag på sjömagasinet idag tre timmar, brukar att va hur bra som helst men jag bara tittade ut på parkeringen och längtade tills att man fick åka ut och köra. Nu ska jag lägga mig och läsa instruktionsboken! Om jag ska säga något negativt så tyckte jag att den röda färgen va väl ljus! Men jag har ju inte sett den i dagsljus än. Ska ta några bilder senare. | |
|
Pileman/alf_von_sil: Vi får ta en samling i GBG i veckan..? finns säkert någon mer som också är på. *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
|
Grattis Pileman.. upp med bilder nu.. :-) *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
| En samling hadde varit trevligt, så kan ni ta en bild! Jag tyker att det verkar väldigt svårt att få bilden från datorn till denna sida!! Nu lite gnäll om bilen den e väldigt stötig! Jag har ej sport chassi, har ni samma uppfattning?? | |
|
Grattis till en grym bil. Lägg bilderna här Länk så kan du sedan länka bilden in i forumet. |
|
| pileman: jag upplever inte alls min som stötig (sportchassi och 19"), jag kan ju tom skriva nu när jag kör.. :-) använd bloggen för att lägga upp bilder,det gjorde jag. | |
|
Ja en samling vore trevligt! Jag är gärna med. Tycker inte att sportschassit är för hårt. Det är näst intill perfekt. Mvh Kristian |
|
|
Är GBG närmast för allihopa? jag befinner mig i Borås på jobb. Plats och tid? *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
|
Jag har 158 fälgar med dubbdäck, stötigga! Mina 189 18" har jag ej annvänt! Göteborg passar mig på söndag, er? Jobbar på Lördag! Ska lägga ut bilder imorgon. |
|
|
Jag är bara här nere till fredag, så imorgon eller på torsdag kväll passar mig bäst. *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
| Jag är ledig i morgon men jobbar på torsdag! så i morgon?? | |
|
Imorgon kväll funkar för mig.. alt mitt på dagen. Kristian? *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
|
Pileman, grattis till bilen! Hoppas på lite fina bilder på alla era E92:or tillsammans! Stötigheten du upplever har sannolikt sin största orsak i att bilen är utrustad med 'punkteringssäkra' s.k. RFT-däck, ett påfund BMW envisas med för att slippa kosta på reservhjul i bilarna. RFT-däck har extremt styv skuldra, och är dessutom åtskilligt tyngre än 'vanliga' däck. RFT-däck är sämre på precis allt! Kolla denna tråd Länk för lite mer läsning i ämnet. /// Gunnar E. |
|
|
Jobbade dygn igår, jobbit när man har ny kärra! Stod i fönstret hela dan och kollade ner på parkeringen. Vad fin den e. När jag körde hem imorse njöt jag hela vägen hem!! Blir det någon samling?? |
|
|
Förstår din känsla.. jag går alltid ut på parkeringen och kollar på pärlan när jag röker.. Jag är fortfarande på.. har inte hört något från Kristian dock. *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
| Men vi tar en samling? e på väg till stan snart, vart ska vi ses? | |
|
jag kan komma loss tidigast 1900 är i gbg vid 1940.. är dock inte så hemma på stan - så vad sägs om utanför mcdonalds ullevi... *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
|
miatafrizz: Jag fick åka in med språng/synd får bli en annan gång! Jag tog mig in på bmw och beställde 330 krom rör lite kollare än 325 sura rör. 30 mil av glädje! Jag har inte läst hela instruktionsboken än men det jag har läst är bla inslälningarna för komfort låsningen en ganska kul grej som man kommer att sakna på nästa bil! Jag tycker fortfarande att den e ganska så stötig/när jag va på bmw så stog det 2st e92er som hade olika vinterdäck nokian och något annat märke minns ej. Jag har själv dunlop säkert så är det RFT som gör den så stötig! Har brigston (vet ej hur det stavas) på sommar däcken ska bli intressant att se hur det blir i vår! Vad har ni för märke på sommar resp vinterdäcken?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.