|
|
|
|---|---|
|
Äntligen har man fått sig en riktig bil, har nu tagit över brorsans 523i -98, han har haft den sen den importreades -99 så den är i väldigt bra skick. Dock är det inte så kul med bandare Sen ser den ju lika dan ut som alla andras. Han har inte gjort något för att bättra på den i utseende men det är ju därför jag har tagit över den så man kan visa hur en BMW igentligen skall se ut:-) Så nu skall det fixas och trixxas lite under vintern... Tjejen tycker redan man jobbar för mycket men en BMW är ju BMW. Tror hon e rädd för att jag skall lägga pengar på bilen och inte henne....' Men skriv gärna en rad om vad ni har för förslag på styling och fälgar. Vad tycker ni man skall sätta in för ljud i bilen?? We ride together, we die together BMW for life.... //Paulsson | |
| nått som är ballt är fälgar på 16 max 17" så bilen blir låg och mer racing stuk, häng gärna på spacers 20mm så du får 40mm bredare hjulbas, sänkining av dämpare å fjädrar så klart men inte ett måste.. där efter är bilen mer ller mindre klar förutom ett ferrita dämp då :D | |
|
Min önskelista skulle se ut så här! -Komplett M paket, interiört som exteriört -Facelift lyktor fram med angeleyes, xenon, Hella -Facelift lampor bak -Rondell 58 fälgar 18" eller 18" M5 e39 fälgar, ngn variant av BBS -En vähållningssats från Sachs/Bilstein, moderat sänkt -Navi/tv -Sportstolar i skinn -Byta ut högtalarna mot bättre, slutsteg -Möjligtvis en väldigt lätt toning av rutorna, röktonat eller liknande om bilen är mörk. Det skulle jag börja med, tror nog jag skulle vara ganska nöjd så :) |
|
|
Ja ett komplett M paket utvändigt är högst upp på listan. Samt någon slags 18" fälg. Kan inte bestämma mig om jag vill ha E39:ans 18 tummare eller M6:ans fast då i 19". Priset som avgör. We ride together, we die together BMW for life... |
|
|
Det är ju typiskt med överstylade BMW:S överallt Visst ett M paket ska den ha men sen vad ska du me 18 tummare på en 523. Har en oxå med m paket o 17 tummare ser bra ut. Angeleyes har ja fixat själv, dunkar kanon bra Mer behöver man inte göra tycker jag. Självklart har var o en sin egen smak. |
|
|
Tycker inte min lista genererar någon överstylad BMW. Men visst finns det för många "stylade" BMW, gräsligt är det i min mening. Men håller man sig till orginalprylar och eftermonterar det så blir det oftast väldigt fräscht. Det min uppfattning. |
|
|
Ja självklart ska de va orginalprylar. Ja menar att ha en stor fet vinge på en BMW förstör det hela lite |
|
|
Självklart skall man inte överstyla dem stackars bilarna, som sagt så är lagom bäst. Vad tycker ni då, skall man sätta på 17 eller 18 tu´mmare på min stackars 523 som gråter när den får ha sina 16" original?? Har ju en uppsättning 17" däck liggandes. Men vad tycker ni 17 eller 18? Sedan letar jag som en dåre efter ett komplett M-paket men det är ju inte det lättaste, köpa nytt för 17 000 kr känns ju sådär. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.