|
|
|
|---|---|
Paap Reeder |
... varav 1 st riktig bil ... typ 750!! Nu börjar dom sina så prisökningar är nog i sikte ...??? MVH /// Paap R |
|
Inte omöjligt, sammtidigt är det en bil som tillverkats i stor upplaga och har höga driftskostnader , detta talar lite emot att priserna skall gå upp ? Jag tror inte det blir som gamla 6-serien där ett äkta fint exemplar kan vara riktigt dyrt. 8-serien har väll inte heller upplevit någon prisrennessans... jag gav 12 500 euro för min i höstas och den är i gott skick , även efter att den stått upphissad 2 månader och det mesta undersökts. |
|
|
Fina 750ial (och för all del fina vanliga 750) kommer nog att öka markant i värde framöver. Folk börjar nog inse värdet i dem snart. 735ial är nog tyvärr inte lika populär. Det dräller dessutom av 735:or på blocket som skänkes bort för 10-20k. Är själv sugen på en fin 750ial... helst vit till färgen oxå! Men det lär väl vara omöjligt att finna sådana. mvh |
|
|
verkar som man handlade i rätt tid, speciellt när man får tag på en highline =) är bra sugen på en 735ial som bruksbil nu efter o ha kört 750:n i några veckor, måste dock göra mig av med några andra bilar först. mvh Erik Jakobsson A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.