|
|
|
|---|---|
|
Mest nyfiken på hur utrustningen såg ut på 328 från -95 Har inte lyckats beskåda någon bil som har samma utrustning som min: Dvs, Antispinn, elstolar, stora datorn etc... Hur ligger det till ? Tacksam för svar! | |
|
Din bil är ganska så långt ifrån "fullutrustad" med en utrustningslista på 3 saker ;) Antispinn och stora färddatorn är inte ovanligt, däremot sitter det inte elstolar i så många. Har inga broschyrer el dyl så jag vet inte hur många modellspecifika tillval det fanns, men utan tvekan över 40st, induvidualutr ej inräknad, samt ett flertal paket. Exempel på utrustningslista: 209 Limited slip differential (25%) 243 Airbag for front passenger 314 Heated windscreen washer nozzles 401 Sliding/vent roof, electric 423 Floor mats, velour 428 Warning triangle 440 Non smoking package 481 Sports seats f driver/front passenger 494 Seat heating f driver/front passenger 498 Headrests in rear, mechanic. adjustable 510 Headlight beam-throw contr. f low beam 530 Air conditioning 554 On-board computer 669 Radio BMW business CD RDS 676 HIFI loudspeaker system 704 M sport suspension 710 M leather steering wheel 801 Germany version 915 Body skin conservation, deletion Då saknas t.ex. halvskinn, helskinn, utökat skinn, automat, M-pkt, PDC, farthållare, CD-växlare, telefon, Harman Kardon ljudanl, armstöd, insynskydd, alarm, strålkastarrengöring, elektriskt ställbara bakre sidorutor el-stolar, diverse trädetaljer, vinge, 3:e bromsljus mm. |
|
| Tjaaa... just den där utrustningen förutom sportstolarna och vingen var ju avprickade... | |
| larssen ahr du lite bilder på din bil..vore trevligt o se | |
|
Ska jag väl kunna lägga upp bara jag kommer hem! Men jävlar stjärtvärmen vore inte dum, speciellt inte nu :P |
|
|
Länk Ta en titt där så kan du få en fin liten julklapp ;) /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.