|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Har nu sålt min s40 t4 -03 och har lite siktat in mig på en e36 bmw m3.. skulle behöva lite hjälp och tips inför mitt köp! ska man sikta in sig på en 3.0 (286hk) eller en 3.2(321hk)? vilka årsmodeller är bra? smg eller ej? några vanliga fel på dessa bilar? ska man vara livrädd för import-bilar? finns en hel del på blocket men väldigt väldigt få som e svensksålda... Mvh | |
|
Om du är ute efter en tokfräsch M3a så kan du kika på denna: Länk Lär inte finnas någon som är finare iallafall! Har vart ägare till den bilen och kan hela historiken för den M3an. Roligare än en M3 3.2. Att vara orolig över importbilar är bara löjligt. Finns många Import som är grymt mycket fräschare än Sv-sålda bilar. Det viktigaste är hur många och "vilka" personer som har ägt bilen. Vill du veta mera om den M3an så kan du maila mig på bmw.power@hemmail.se Jag känner han som äger den just nu. Finns lite trådar på forumet om den också. Och även ett reportage som jag skrev för ett par år sedan. Länk Mvh Tobbe |
|
|
... för att få lite kött på benen vad gäller m3 e36 så rekommenderar jag starkt denna funktion på forumet Länk. Sök lite så lär du få läsning fram till lucia! Vad gäller 3.0 vs 3.2 har det varit på tal många gånger tidigare. Struliga smg vxl lådan, rasslande rr vanos, slut koppling, vanliga slitdelar, svinhög försäkring och massa massa saker därtill som du kommer finna intressant inför ett inköp av en m3:a! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.