AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
864

Behöver lite råd om köp av 528 touring

Du
33
Duffy
535IA -97
Tja! Har hittat en 258 touring på blocket Länk men efter en koll på vv.se så funderar jag på att inte köpa den. Den ser faktiskt fin ut men har haft 12 ägare lite väl mycket för en -99 kan man tycka det kan väl även på svensksålda bilar va annan servisebok typ "en polare till mig har vekstad så vi bytte ut den och han stämplade" eller?
Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
12 ägare låter mycket men var annan kan vara bilhandlare.
Forsätt leta så hittar du nåt eller ännu bättre: "åker forbi o kollar vad dom har".

BMW - Beroende Med Wilja!
Behöver inte var ett dåligt köp bara för den haft 12 ägare...
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Ser väldigt fräsch och välskött ut på bilderna, kan nog vara värt ett besök och en provrunda tycker jag. kan finns flera naturliga anledningar till 12 ägare vilket inte alltid betyder 12 brukare.

///MVH Hasso
Länk
Absolut inte en del kan tex vara bilhandlare, men jag skulle ändå vara extra uppmärksam eftersom jag skulle undra varför ägarna inte behåller bilen längre än ett halvår? Svensksåld bil är inte garanti för något annat än att den sålts i Sverige, skruvning och fusk förekommer även i Sverige.

Mvh
Mikael
sp
10
spruthasse
523 touring -00
om den är importerad är den 20 för dyr..kolla gärna powers begagnatguide..90 är ett bra pris för du får ju inga garantier..
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
sprutnisse: Läs annonsen en gång till.......
Du
33
Duffy
535IA -97
Tack för svaren, läste mitt inlägg för mycket bira igår kväll tror jag. Jag ska nog ge bilen en chans och kolla den iallafall
nybeemer
Tycker den 20´ för dyr

En BMW med antisladd och en med autosladd.
Visa användare
1.932
pbengtss
Volvo V60 D4 AWD -13
Nja, 20' för mycket vet jag inte. Personligen skulle jag vara nöjd om jag fick den för utsatt pris om jag var ute efter den. Många småsaker finns ju med som takräcke, alla däck, motorvärmare, drag osv, saker som man vill ha och som tillsammans kostar en hel del om de inte finns från början.

Titta på den ordentligt, ser kanonfin ut ju! Kolla upp "standardfelen", provkör den i lugn och ro och gör sedan en bedömning.

//
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.