|
|
|
|---|---|
Transocean |
Beställde en Cobra XRS 9430 från tyska ebay förra söndagen. I går när jag var på väg hem stod snuten utanför huset och pekade på bilar. I brevlådan låg det en lap att jag kunde hämta ett paket på posten. Körde tillbaks, monterade Cobran och körde hem. Cirka 400 meter före snuten fick jag ett "Laser alert", funkade klockrent! Ja, eftersom jag visste att dom står där höll jag hastigheten förstås men varnar gör den i alla fall! Någon som har erfarenheter om just Cobra eller radarvarnare överhuvudtaget? Min kostade 91 Euro med frakt från USA och kom hem efter 5 dagar. Billigt tycker jag, dessutom tufft med voice-alert. Prylen var märkt som "audio equipment" å blev inte öppnad av den norska tullen. Juha |
| Jag säljer lite Cobra XRS 9930 via blocket och har väldigt många nöjda kunder så visst funkar de. | |
|
cobra xrs 9930 är väl bara en varnare?när laser strålen har fått kontakt är de försent,då måste du ha en laserstörare. Länk |
|
|
Tanken är att den upptäcker lasern när den skjuts på bilen framför. Är du ensam eller först i kön är du körd. Med en laserstörare är du körd i vilket läge som helst. Vad tror du händer när polisens grejer störs ut? Lär ju stoppa dig ganska omgående iaf. Men visst kör du riktigt fort så kan de ju löna sig iaf att du får böter för att du har en störare istället för att dom kan se din faktiska hastighet och sno kortet. Sen tar den ju alla kameror också vilket som väl är den största "faran" på våra vägar nuförtiden. |
|
|
du är inte alls körd har testat ett flerttalt gånger,de är bara o gömma undan den liten som en snus dosa RockyM. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.