|
|
|
|---|---|
|
Blinking i Business radio/CD m/Bordcomputer E39 2000 mod. Vår 2000 mod E39 530dAT med Business radio/CD har begynt å blinke mellom svakt og sterkt, men bara i NEDRE displaylinje, oftere og oftere. Omtrent hvert annet sekund, med et tydelig og kraftig lysblink. Når jeg kjører om kvelden i mørke, blinker dette display som om det ønsker å veksle mellom natt-og dag-innstilling. På dagtid idag gikk det OK. uten blinking. Men hvorfor bare nedre (av to) displaylinjer?? Radio/CD fungerer OK, og den har ingen pixelfeil i displayet. Takknemlig for tips! | |
|
Detta fel kan förekomma från och till på displaybelysningen, beror på en bugg i s/w för styrningen. Prova med lite olika lägen på dimmern för instrumentbelysningen, runt 90% brukar ge problemfri belysning. Problemet påverkas även lite av sensorerna för automatisk reglering av belysningen, det sitter en sensor i mittkonsollen för radio/MID-panel och en uppe i kombiinstrumentet som styr bakgrundsbelysningen beroende av omgivningens ljusnivå. FP |
|
| Tack, Folke! Det var beroligende å høre at ikke hele radioen var kass! Jeg vil prøve å justere dimbryteren for instrumentbelysningen. Jeg har kopierat ditt svar også til norske BMW klubben www.bmwccn.no sin diskusjonsside, så det kan hjelpe andre også. Tack!! Arvid i Stavanger. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.