AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.348

Vad tycker ni om denna bil?

VAd tycker ni om denna bil? Ev ute efter en bil till tjejen...

Bilen verkar vara perfekt komponerad enligt mitt tycke... Färg, skinn osv...

Vad tycker ni ? Är det nån AP-medlem som äger denna?

Länk
Visa användare
153
hogan
BMW 530 XD Touring M-sport -14 (Frozen Blue Metallic)
Den ser ju fin ut - men det beror ju på. Vilken motor är det - och hur långt har den gått?
la
132
larpan
m535i -85
såg den också, klart perfekt....
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Den var fin. Hade själv gärna haft svart interiör men det är ju en smaksak.

Låga mil, en ägare och enligt dig perfekta färgkombinationer, ja då är det väl bara ta med plånboken och testköra bilen en sväng, kolla efter rost, pruta lite, köpa och se glad ut :)

perfekt kombination.. gillar personligen dem kombinationen när bilen är blå o inredningen creme färgad.. det du bör tänka på är hur lysena fram är.. med tanke på att dem är bytta till facelift kan det ju ha blivit något fel o så vidare... annars är 523 en aknon bil.. skönt ljud från motorn och bra drag
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
149' för en 523 00'??? OK med M-paket och låga mil men denna måste väl ner minst 30' för att det ska bli intressant?
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Fin bil men alldeles för dyr. Självklart postivt men sv-såld enägarbil som vårdats väl men det är inte värt hur mycket som helst. Färg, M-paket och skinn är stora plus men i övrigt så har den inte så mycket utrustning. Minst 125-130' känns mer rimligt.

___
//Ulf
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Lite rörigt när man har en 2,5-åring som vill se på Nalle Puh...

Självklart postivt MED EN sv-såld...

"Minst" ska bort på sista meningen...

___
//Ulf
GU
307
GUP
525iAXT 1992
525iAX 1992
Håller med föregående, fick sälja en visserligen -99 523 standard och med 18000 mil, perfekt skick och nyservad insp.2. för 60000:-.
Är klar över en stor skillnad i utrustning och efterfrågan, men ändock.

Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
mycket fin bil.men pruta skulle jag lätt göra minst 35000 bort.
Vo
349
VonRon
528i Touring -99
530i Touring -01
Mycket snygg bil, visst känns den lite dyr. Men med de milen och en ägare samt god dokumentation, tror jag faktiskt inte man kommer just mycket lägre än 130.
Lo
301
Loqmankaki
BMW M6 Cab 07
BMW 550 GT
Jag tycker att den är dyr.

Det finns en 540 med orginal Mpaket och silver. Personligen tycker jag att den är mycket snyggare och dessutom mycket billigare och bara 11 mil
Länk

Jag skulle nog köpa 540:in.

Det där med mil, ähh
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Den har väl inget m-pkt? M front visserligen men den tycks sakna sportstolar, ratt och sånt. Dessutom är den bilen en importbil, samma ägare som har importerat den säljer. Det är lättare att kolla upp historiken på en svensksåld, dessutom en svensksåld med endast 1 ägare..

Nått jag inte hänger med, datum för första reg. 2003-10-30 men först i trafik 2005-08-26 ? Har den stått avställd dem här två åren?

Dessutom är det skillnad på 540i och 523i, både på gott och ont.

Vilken av dem som ser snyggast ut är ju subjektivt, spekulanten på 523:an tycker ju att den är "perfekt komponerad enligt mitt tycke".
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Skulle inte allas kännas fel att betala 139 för den iallafall, för den som leter bil att ha i många år så är det inte fel att betala lite extra för en klockren lågmilare bilar i det skicket och miltalet är inte lätt att hitta.

///MVH Hasso
Länk
Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
alla ser att det är sportstolar på och m-ratt +m bakstötfångare.mycket snygg bil,men priset är ändock för högt///
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Mitt tidigare inlägg var menat åt 540:in Loqmankaki länkade till.

Vad gäller 523:an så håller jag helt med.

Priset är något högt ja, men för rätt köpare som väntat precis på dena bil och tänker behålla den länge kan det vara värt att betala något mer än medelbilen. Jag är inne på Hassos linje där.

Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Kolla in denna:Länk
Kan de vara något?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.