|
|
|
|---|---|
|
Denna 728i fanns utanonserad med 30.000 ++ mil på mätaren i september, fanns på blocket mm. Länk Nu har den tydligen gått 23.000 mil ?! I denna något äldre annons 26.000 mil... Länk seriöst.... ? BMW CS #5139 | |
|
Du har absolut helt rätt , jag minns själv den bilen då en god vän var spekulant. Skrotbil rent ut sagt , oavsett vad mätaren säger , vanvårdat vrak. Den nuvarande ägaren är säkert helt ovetande om mätarfifflet (och så den om rödluvan). |
|
| Men varför har inte idi... oten tvättat skiten?? | |
|
Då skulle man se hur skruttig den var , som en normalsliten skruttig 30 000 milare... ingen höjdare direkt. går säkert fixa iordning om man har tid , pengar och ork... men då finns det bättre objekt av E38. |
|
|
Vicken jla sopa!! hade men tid och ork skulle man ju luska lite ljupare och sätta dit någon...... måste vara en av dom oseriösaste annonser jag sett, skakiga bilder och skitig bil..... uscha!! Fd // Adrenalin. Får man ta BMW:n med sej in i himlen Länk ? |
|
|
Någon med tillgång till fax? har för mig att milen vid senaste besiktningen finns med när man beställer uppgifter härifrån Länk Fd // Adrenalin. Får man ta BMW:n med sej in i himlen Länk ? |
|
|
Stämmer bilen är mätarskruvad, minns även jag den gamla anonsen... Sätta dit någon är väl inte så stor ide, är trots allt inte olagligt att skruva mätare vad jag vet. Tyvärr har jag ingen fax, men det går utmärkt att se kilometerräknaren stod på vid senaste bes på registerutdraget. Jesper H BMW CS #05876A BMW SC #392 |
|
| Ja vad kan man säga, enligt faxupplysningen verkar det vara skrivfel i någon annons, undras vilken?:) | |
|
Det är ju inte bara mätarställningen som inte stämmer.... på tradera är det en -97 och på blocket är det en -98..... JJ |
|
| Aha de har backat bilen runt europa 9 varv, därför är det ingen solfilm i bakrutan:)) Mätarskruva kan jag aldrig tänka mig, nej nej.... | |
| Stackars stackars vanvårdade bil. Synd om den... Vilken idioter det finns! | |
| Enligt centrala bilregistret besiktades bilen 060524, med 313278 km på mätaren bilen har haft 11 brukare. | |
| Hoppas ingen är så dum och köper utan att kolla med CBR. | |
| bland tidigare ägare finns också namn som figurerat tidigare här på power som ger bilen dåliga vibbar..... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.