AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.672

Pimp my ride Uk igår, 316IA E30

Ja
1.557
JaJsEn
320IK -88
750IAL Highline -90
318I Touring -91
325IX -87
320I -92
R80/7 -78
Nån mer är jag som såg det?

Satt o småsappade när de va reklam under simpson o råkade hamna där, tänkte byta snabbt som fan när jag såg att det va pimp my ride, MEN DOM SKULLE JU PIMPA EN E30 =)

Satt o kollade lite förskräkt, men personligen tyckte jag resultatet blev jävligt bra, en fyrdörras E30 som fick självmordsdörrar snygg himmelsblå lack o vitt vinyltak.

18" (?) mång eker fälgar med centrumbult (tror de va 120 ekrar/fälg=480 ekrar, mycke putsande blir det).

Innredningen tycker ja dom lyckades grymmt med, tycker dock dom bara skulle fixat nått bra sljudbygge i skuffen o skippat kampsports slagkåsarna och skärmen.

Sen tycker ja dom borde fixat dörrhandtag på bakdörrarna så dom går att öppna utifrån.

Kolla på Länk gå in under "GAL 3RY" sen "view MTV gallery" sen e det bilen längst ner till höger, klicka där så bord det komma masas bilder (Funkar inte för mig dock).

Mvh Erik Jakobsson

A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders!

(ärligt stulen av Jesperado)
Pimp my ride international kommer till sverige med THe Host LiL Jon.

De ska pimpa några rockares kärra... nice vaaa
De har väl redan varit här...?
Har för mig att jag sett ett program om ett par hårdrockar-tvillingbröders pimpade Audi 80(?)...

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
jasså??..

jag såg reklamen för ett par dagar sen iaf =)

vart den bra då? och vart pimpa dom bilen???

sög inte att dom skicka bilen till holland som dom brukar göra?
Jag tittade inte direkt på programmet...såg några minuter då o då bara...

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
Visa användare
409
racing-jimpa
320i stcc -04
Ja såg audi 80:in, vart inte så jätte snygg tkr inte jag iaf alltid så överdrivet och riktigt irriterande att dom kör repriser hela tiden...
den svensk bilen var ju med öfr länge sedan... det är några grabbar i holland som bygger om allt till pimp my ride itnernational.. vad gälelr e30:in så tycker jag att den var ful... riktigt fult med kromade skärmkanter och stuket var ju en kopia på en av seidl:s showbilar
Ky
32
Kylarn
545iA -04
Slå på MTV precis just nu, så visar de just det avsnittet med den svenska audin.
skabbiga fälgar på E30 dock..sen kunde färgvalet ha varit bättre
Sn
924
Snatto
320i Coupé -93
Måste spy...
Visa användare
660
Bholmberg
BMW 330i Touring -00
Usch, e30 blev bara "rosa-toffsig" usch! Inte alls något jag gillar, kjolarna var inte heller någon höjdare.
Har inte sett många bilar på Pimp My Ride som jag tycker är snygg, bara massa bling bling utan smak. =)

--
DTM system och rak 6a ;)
men måsta sägaatt jag gillar färgen på bilen men var är resten av tjusningen
nja..lite för ljust,,tjejigt..
En e30 ska vara grym inte nån fjoll bil
Ekin
Fälgarna passar inte alls E30..INTE heller dom kromade skärmkanterna!!
men färgvalet tycker ja e ganska speciellt..ganska snyggt!
stylingen var ganska stilren faktist, inte som det brukar va på "pimp my ride"
Ser helt OK ut, rätt tufft med att bakdörrarna öppnar åt "fel håll"
FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Måste erkänna att såvärst nyskapande var det inte, fälgar+kromkanter är amerikaniserat och ful (som vanligt) men valet av kulör och övergången till det vita taken är faktiskt riktigt snyggt, bakdelen går inte heller att klaga på, men som sagt de kunde ha gjort 100ggr mer vulgära modifieringar.
Hip hop snubben e fan det nördigaste jag sett på länge.. Va fan hitta dom honom... Helt sanslöst
är itne iden med den bilen lite väl lik denna eller vad tycker ni Länk
Länk
jo den var riktigt lik.....fast mycket snyggare
Idéerna tog kanske slut för dem : ) lättare att ta andras
Visa användare
37
suzzu
325i - 92
Ja jag gillade inte heller hur dem pimpade den E30..helt fel färg..å fälgarna..ee nej...
killen hade ju riktigt misshandlade sin bmw..men men
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.