|
|
|
|---|---|
|
hej det står instruksionboken att jag har automatisk avbländningsbar backspegel men hur funkar det????? jag tror nämligen inte att min funkar | |
|
har du en svart prick på spegeln mitti! så är det sensorn! när man riktar direkt ljus på den så ska spegeln mörkna! gasen avgör inte farten utan föraren!!! |
|
|
Nu ska vi reda ut det där. Är det tidiga bmw:s som har den där svarta pricken i innerbackspegeln? På min ny inskaffade 540 har jag bara en sensor (ser ut som infra röd sensor) i plasten och inte i glaset. Har för mig att även i instruktionsboken finns en sådan sensor som man jag hade i min förra bmw en liten svart prick i glaset. Har dom ändrat det på 99:or? MvH Bmw 4-ever Lycklig tvillingfar |
|
|
Det är inte säkert att det som finns beskrivet i instruktionsboken finns som standard i alla modeller. På min 95a är det en svart prick iaf. Jag har Executivepaketet och undrar om inte spegeln ingick där. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
tack för alla svar men jag blir inge klokare, för när jag har läst instruksionboken så står det att om man har en svart klump som sitter på undersidan spegeln så ska den vara avbländningsbar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.