|
|
|
|---|---|
| Har en E30 320-87 som jag vill sätta i en 325 motor i. är det NÅGON som vet om kabelhärva, databoxar eller något annat måste bytas för att få det att funka??? och jag antar att man måste ha en motor som är max -90:a för sen kom väl 24 ventilaren? eller va? *förvirrad* hjälp! | |
|
Man kan byta till M50B25-motorn med utan större problem vad jag har hört. M20B25 är ännu lättare att byta till. |
|
|
har du katt på din E30 (vilket ja inte tror) så behöver du bara motorn o toppen o spridarna, rästen e typ bara att sno från det gammla systemet. mvh Erik |
|
| Annars är det väl bara att montera lamba-fästen på gamla röret? | |
|
jo, men kabelhärvan stämmer inte o inte boxen heller, sitter LH i dom gammla o motronic i dom med kat. mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
E30_320i |
spinner på Tråden, Om jag har en e30 m20b20 och vill slänga i en M50B25 av samma årsmoddel, eller när kom M50b25 88.89.90 årsmoddel=? Behöver man då göra om i elekroniken? Boxen? eller man kan köra med med original Box, men tar ju med kabelhärvan och styrboxen från m50b25 . |
|
M50B25 kom först -91 o inget stämmer längr, ny kabelhärna o box från M50 motorn. mvh Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.