AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
29.581

3 timmar kvar... 335iii..

Sida 2 av 2
do
162
dopamin
530i Touring -07
Körde om en E92:a på E4n i onsdags, det var första jag sett live. Gubbe +50 bakom ratten förståss ;)

Mistafrizz, din kärra är jäkla snygg. Nu är det bara sänkningen som fattas.
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
mixim: jag är sjukt dålig på fotografering.. kommer att ta de övriga bilderna med liknande kvalité - vill ju inte lägga ner för mycket "körtid" på att ordna bilderna.. ;-)

*håll till höger, eller gasa*
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Nice ride, mistafrizz. :)

Min Cabrio Länk
vad ska man säga... snyggase bilen just nu och en underbar färgkombination
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Nästan hundra mil körda.. och dags för första tvätten.

Hade häng av en A3 3,2 idag.. och jag hade inte häng så länge.. ;-)

I övrigt så fungerar allt perfekt hittills, inget vindbrus alls. Fälgarna har visat sig ge en helt okej komfort.

En sak som jag dock måste lära mig, är exakt hur PDCn fungerar - upplever den som lite seg när man skall parkera på väldigt trånga platser - och du måste skifta mellan ettan och backen hela tiden, då hänger den inte rikitgt med tycker jag.

Fortfarande relativt låg förbrukning, låg runt 1,1 liter/mil idag - och då körde jag stadskörning.

*håll till höger, eller gasa*
Njuren
Grattis till din bil! ja kan riktigt föreställa mig att stå utanför BMW 12 på natten och bil-bilen kommer och rullar ut den på parkeringen... vikken känsla. Gjorde nästan samma sak när ja köpte en av mina förra bilar fast de va beg, tittade in på BMW 1-2 ggr om dagen innan leverans ;-)

Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Nu finns det fler bilder av snyggaste bilen under min profil.. dock tagna av sämsta fotografen...

*håll till höger, eller gasa* Länk
Ruskigt snygg!! Har aldrig sett en svart förr.. Du får gärna ta lite fler bilder i bättre kvalla :-)
Pi
68
Pileman
330ex g21 m-paket -22 ny leasing
Den e ju så snygg! Jag tycker att e92an e det snyggaste från bmw sen m3 e46, men jag e ju rätt så partisk??? mistafrizz kör du med sommar däck än eller? Jag ångrar mig att jag fick min lev med vinterdäck har ju varit sommar tempratur sen jag fick bilen.

Kör försiktigt så att du inte skadar någon! (eller din BMW)
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
pileman: sommardäck så länge det går.. har problem att hitta grepp på asfalten med dem, så jag vill inte tänka på hur det skulle vara med vinterdäck...

Jag har dock lagt undan 17":are i Gbg, så jag åker och byter så fort det behövs..

Pi
68
Pileman
330ex g21 m-paket -22 ny leasing
Vad ska du ha för vinterhjul då?

Kör försiktigt så att du inte skadar någon! (eller din BMW)
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Pileman: df005 på denna sida: Länk med dubbfritt..

Har är nån som redan ska sälja :-)

Länk
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
vaders: det är jag, drog lite fort förbi konstapeln på väg till GBG idag - som jag har skrivit i en annan länk, så har jag 4 fortkörningar de senaste 2 åren - och dom kommer med största sannolikhet att dra in min kort en längre period denna gång.

Och jag vill gärna inte stå med en halv miljon bil, som samlar damm i garaget i 6 mån.

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Sjukt, sjukt tråkigt! Fastnde du i östergötland?
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Efter jönköping mot ulricehamn.. låg ett bra tag och tragglade bakom en lastbil på 2-1 vägen.. så när det blev två filigt fick det vara nog.. och när det är nog med den här bilen, då stiger hastigheten fort...

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Har åkt den vägen säkert över 100 gånger och bara råkat ut för Polis en gång på Jönköpingssidan om Ullricehamn. Verkligen segt och jag lider med dig. Grym otur. Speciellt eftersom det säkert är bland de sista dagarna det finns möjlighet att åka fort...
El
622
ElakaKatten
330iXTM -21
320iT -07
Mustang Boss 302 -12
mistafrizz: Skojar du? Ska du verkligen sälja bilen efter 100-200 mil för att du inte kan köra den på ett halvår? Det blev en DYR fortkörning (eller världsrekord i milkostnad) med tanke på värdefallet från nybil till begbil.

Jag hade nog bitit ihop och ställt bilen i garage tills jag fick köra igen. Du behöver väl ändå en bil när du får tillbaka lappen igen?

/ElakaKatten

Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
ElakaKatten: jo jag vet.. men jag har några som inte vill vänta.. och dom löser det nog så att jag går plus minus noll, jag kan ju alltid beställa en ny bil..

Dessutom, så är ju inte kortet 100% borta ännu.. men jag vill börja kolla redan nu...

Ci
531
CiM
325ciM-04
att sälja bilen för att ev. bli av med lappen, var det, sorry, dummaste jag hört. vintern står för dörren. lås in pärlan i en garage till våren.
dessutom är det jävligt dumt att köra en så fin bil på vintern.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.