AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.436

Lackerare sökes med ljus och lykta!

Ragemannen
Halloj, jag söker med ljus och lykta en riktig lackerare som kan ge min bil det utseendet den förtjänar. Lackade om bilen förra året i Nacka och nu har jag stora släpp lite här och var samt apelsin skals effekt inget jag är nöjd med. Dock vägrar jag gå tillbaka till dom amatörerna utan söker efter någon som kan lacka min bil efter de önskemål jag har natt svart och så en massa klarlack osv.

Någon som har en sån kille på lager?

BMWholic
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
PEWE billackering i Arninge Täby
Sollentuna Billackering
Låter som om du är villig att betala en hel del (40000+), så egentligen är det inte en "vanlig" billackerare du söker utan någon som är villig att ta sig an din bil med samma noggrannhet/omsorg som om det vore hans egen "showroom" bil...
Ett tips är att kanske maila någon som har en sån där "uber-renoverad" jänkare som glänser nåt ohyggligt o fråga helt enkelt om han kan tipsa om nån som lackar så där fint...Kan kanske tänkas att "The Polishman" här på forumet kan tipsa dig, han har ju gjort en hel del super-poleringar vad jag förstått...
Visa användare
798
ViccoA
Z3M-coupé -99
BMW E36 325 race/cup
Jag kan rekommendera Moses bil & lack (skåne).
Han gör jobb åt många show-byggen/entusiast bilar.

Dock har han vett att ta betalt men resultatet kan du nog inte bli missnöjd med!

/// Viktor
Visa användare
401
seastream
118d -08
Östhammars plåt och lack,, riktigt duktiga, kan rekomendera, dit är det ju max en 10mil från stockholm

Seastreams Garage -no compromises

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.