|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| nu heter dom baronbackens bil...känns sjukt seriöst | |
|
Köpte en bil där för ca fyra månader sen. Problemfritt hittils, men då är det en Volkswagen jag köpte :P |
|
|
Baronbackens bil i Örebro... Denna firma är det inget att klaga på, ett bemötande som var helt klanderfritt. Köpte för ett par veckor sedan en begagnad bil import Italien, och efter ett par dar hemma så gick toplockpackningen. Reprationerna skulle kosta 10.000:- allt var löst på 1 dag bara att lämna på en bilfirma och repa den. Så jag vill ge ägaren till Baronbackens bil John 5 stjärnor av 5 möjliga. Kommer att skicka mina vänner 75 mil och köpa av han. //Janne |
|
|
Känns ju rimligt att en helt nyreggad användare som gräver upp en snart 2 år gammal tråd inte har med firman att göra... ------- //Lövet |
|
|
Såg att det var klagomål på importfirman som hade bytt namn. Därför skrev jag....Det bemötande jag har fått hos Baronbackens bil..är helt underbart. //Janne |
|
|
Håller helt och hållet med föregående talare! Sjukt genomskinligt!! 😂 Den kloke lär sig av sina misstag. Den smarta lär sig av andras... |
|
|
Ligger dessutom med på Råd & Rön´s svarta lista.. Bara det bör ju avskräcka dom flesta.. |
|
|
Köp ej av denna firma då de inte är seriösa Har köpt en 530xd ock vart lurad av dom |
|
|
Nu lyfter jag förvisso en gammal tråd. Hoppas det inte blir några sura miner för det. I dagsläget står firman som MRF handlare. Är det fortfarande skojare som drivet företaget? Hittade nämligen en intressant bmw där. Men fantastiskt att det finns sån här info att kunna söka på. Tacksam för hjälp /Johan - nu uppe i 19 bmw's |
|
|
Har ingen erfarenhet av firman, men tror du har bättre chanser att få inputs om du länkar det tänkta objektet. ///Stefan |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Vilken firma åsyftas den i rubriken som nyligen gått i konkurs och drivs av en advokatbyrå ? ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| SG1s inlägg är väl snarare ytterligare ett bevis att man bör undvika den firman! | |
|
Varför ska det vara ett bevis att undvika när jag skriver. Jag köpte en MB SLK200 i somras och bor i Östersund, bilen läkte kylar glykol och bilverkstaden i Östersund sa att det var toppen som hade gått sönder. Meddelade bilfirman att det skulle kosta 13,600:- att repa dagen efter så var det bara att lämna in bilen 70 mil från Örebro. så jag har inget att klaga på bilfirman dom skötte sig exemplarisk har inget att klaga. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.