|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har börjat snegla lite på att köpa mig en e46:a i coupe utförande. Jag har tre krav på utrustning, skinn, drag och strålkastarrengöring. Utbudet med bilar med den utrustningen är minst sagt begränsat. Vilket är lättast billigast att eftermontera av drag/strålkastarrengöring? | |
|
Strålkastarrengöring trodde jag var standard, i allafall på svensksålda. Jag kikade på att montera drag på min e46 coupe, men det skulla kosta runt 12000:- vilket jag tyckte var dyrt, så jag lät montera på e39:an istället för halva priset. BMW CS #5206 |
|
| Tyvärr verkar det inte vara det på importbilar. Dyrt drag :( | |
|
Har bilen xenonljus, vilket dom flesta verkar ha, är det lag på strålkastarrengörning. På min är det högtryckspolning, som skjuts fram när man spolar, den syns alltså inte annars. Det kan inte vara så att du inte sett den? BMW CS #5206 |
|
| Jag ställde frågan till säljaren av en bil jag var sugen på. Bilen var för långt borta för att åka och undersöka saken själv. | |
|
importare kan sakna det men då kanske det är vanliga lampor.. så funkar de på audi iaf :p men drag på cupérna lär ju inte växa på trän.. dyrt att sätta dit med 7k+ |
|
|
På min USA import är det xenon utan strålkastarspolning... Hade varit kul att kunna eftermontera... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.