AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
993

Vita blinkers bak till Z3 Coupé?

Fram är det ju BMW som gäller.

Men finns det några som säljer annat än BMW original baklyktor?

Vore tacksam för tips!

/Per
Här finns.
Länk
Är dock inte säker på om de har till Z3

Fredrik M - Z3 2.8
Det är ju till Z3 jag vill ha vettu.

Jag har kollat med alla dem vanliga ställena men dem som har erbjuder bara till Roadstern.

har inte sett till Coupén på ngt ställe mer än BMW.

Det verkar som om man får köpa dem där med. Kanske lika bra det. Så vet man vad man får.

/Per
Li
107
Lillen
BMW Z3 M coupe
BMW Z3 2,8 coupe
Hej Zodiac är du från värnamo
Yes! Mailade precis dig!

/Per
av
167
ave
520dAT -12
Att döma av de tidigare inläggen i denna tråden är det ju inte samma baklyktor till roadster som coupé. Nu letar jag själv efter en lösning till min coupé och kikade lite på www.stylabilen.se Där står inget om att det skulle vara olika för roadster och coupé. Hur ligger det till? Varierar det även med årsmodellerna?

Vad kan/ska jag köpa till en coupé av 1999 års modell?
Visa användare
933
Z3 Magnus
Tesla model S -17
Zodiaken: Bak vet jag inte hur det ligger till men fram har ju jag fått fram vita blinkers till som man bygger om själv!
Så slipper man lägga 6000:- på nya lyktor... gå in på www.snajdarn.se
Länk

Där ligger instruktion hur du gör för att byta ut linserna som jag har att sälja.

Hör av dig om du är intresserad.

/Magnus
lord.magnus@telia.com
0739-881924
av
167
ave
520dAT -12
Ursäkta att jag väckte denna tråden till liv igen. Självklart är det ju olika lamphus till roadster och coupé så det får väl bli att köpa original bak och på sidorna. Fram köper jag linser av Z3 Magnus och kanske att man skulle operera in Angel Eyes när man ändå öppnar upp och byter blinkerslinser ...
ave: svårt med bak till coupen. Endast Haman har en sats men själv tycket jag att dem ser fördjävligt ut...( det ryktas att det är Fiat lampor i den....) Själv har jag i vintras pratat med en kille som gör helvita blinkers till olika bilar om att göra såna till Z3 Coupe. Hans brytpunkt var sex stycken.
Någon har precis köpt nya lamport på powerbörsen var villig att skänka sina gamla som "mall" men jag kommer inte ihåg vem det var...

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Jag har hell röda baklampor tillsalu för 1000:- maila mig om du vill ha!

"Snabbt ska de gå,, annars får de´va"
var det inte nån som ville köpa dem i en annan tråd?
Bu
241
Bucket
535iA - 87
Det var jag men jag vart lite tveksam till den röda färgen..

/Henrik
japp det blev inte av! men men mina e fortfarande till salu.

av
167
ave
520dAT -12
Finns det några som är intresserade av ett gemensamt inköp av baklyktor med vita blinkers till Z3 Coupé för att på så vis få till ett bra pris? 2970 har jag fått här i Jönköping för ett par. Lika bra att köpa till sidorna också. 350 per par. Modano (BMW Värnamo) har nämnt att han fixar bra pris om man är någa stycken vill jag minnas.

MAXEY: Har du nån bild på hur det ser ut med helröda baklyktor?

Undra hur det skulle göra sig på min svarta bil med vita blinkers fram och på sidorna ...
ave: De röda gör sig väldigt snyggt på svart bil. samt på röd, det ger en clean och fin linje på bilen. Maila mig om du vill veta mera eller info. Bild, det har jag.

ave: jag är småintresserad. men jag har lite tunt med cash denna månad...

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.