AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
1.576

Någon som vet något om DAT AUTOHUS?

An
95
Ansi
X3 3.0D F25 2012
Hej, har hittat några intressanta objekt på mobile.de från DAT AUTOHUS.
Vet någon om det är ett seriöst företag?
I mina ögon ser det ut som ett, men man vet ju aldrig...
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Anv. sökfunktionen så hittar du bla. inlägg som detta Länk

Mvh. Patric, BMWCS #4598
Min E38 Länk
Bilar i dåligt visuellt skick, Oerhört utbud. Mest (elle kanske bara) leasingbilar som troligen pga sitt yttre inte går att sälja hos märkesförsäljare.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Tror du hittar hela skalan från bilar som kräver en del kosmetiskt fix till de som är riktigt fina. Som du ser på deras priser så kan det skilja en hel del mellan olika bilar trots likvärdiga modeller och miltal och då kan du räkna med att den billigare bilen inte är lika fräsch.

___
//Ulf
Rättelse: Ulf har nog rätt ifråga om skalan. När jag under stigande irritation tillbringade två eftermiddagar med att gå igenom deras bestånd av E-klassekombis hade jag betsämt mig för en rätt snäv budget och kontrollerade bara de bilar som rymdes i den (man får vad man betalar för, det finns inga genvägar, möjligen tur). Trots att jag avsökte budgetbilarna noterade jag att de även hade ett gäng SLK som tycktes vara i bättre skick på området. Å andra sidan så hade jag troligen kört en bucklig och rostig Mercedes idag om jag inte irriterat åkt iväg till den auktoriserade BMW-handlaren Bobrinks och sett och testat nivån på deras bilar och lagt till drygt 10000 kronor. Så ett försenat men hjärtligt tack till Dat Autohus som visade in mig på rätt väg. :)

Mvh
Mikael
er
26
erland
BMW 323 ti -98
Har själv köpt en MB där, oerhört utbud, det mesta fd företagsbilar, i regel full servicebok och en tidigare ägare. Som någon skrev här, man får vad man betalar för. Mycket bättre än många småhandlare och framförallt en fantastiskt utbud. 14500 bilar sålde DAT påtvå enheter förra året! Kan rekommenderas.
An
95
Ansi
X3 3.0D F25 2012
Tack för svaren. Måste bli bättre på att använda sökfunktionen... :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.