AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
625

Var hitta interiördetaljer?

CK
269
CKamondi
740iA -95
Såsom:
Växelväljarknopp (automat, e32)
Pedaler (automat, e32)

och dyl roliga saker som piffar upp tillvaron lite i bilen?

Jag såg en ACS på tyska ebay, men ebay är inget för mig. Beställer hellre från en fysisk webbutik som innehar ACS/Alpina-tillbehör. Spelar ingen roll vilket land den ligger i, bara de skickar till sverige.

Tacksam för svar.

Mvh Christian

MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Kika här om du inte tidigare har gjort det! Har själv inte beställt därifrån, men det finns det många som har gjort här. Du kan ju söka lite i gamla trådar och läsa om dem om du funderar på nåt.

Länk
Tyska ebay har ju många e-butiker kopplade till sig, som kan vara allt ifrån mindre webfirmor till större företag som har det som en ytterligare kanal att avyttra sån som man säljer lättare där än i sin ordinarie butik, inkluderat märkeshandlare som bmw och webasto m.fl.. Du hittar dem genom att söka på "Sofort-Kaufen" enbart eller via ebay shops.

Annars så upplever jag även att handla via privatauktioner med tyskarna väldigt problemfritt, de är ju faktiskt som man fick lära sig i skolan ordningssamma och punktliga, vilket här är en fördel. Går inte att jämföra med att handla på svenska Tradera ex.

CK
269
CKamondi
740iA -95
Okey, tack så mycket :). Då kanske man försöker sig på det då, hehe!

Mvh Christian

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.