|
|
|
|---|---|
|
Såsom: Växelväljarknopp (automat, e32) Pedaler (automat, e32) och dyl roliga saker som piffar upp tillvaron lite i bilen? Jag såg en ACS på tyska ebay, men ebay är inget för mig. Beställer hellre från en fysisk webbutik som innehar ACS/Alpina-tillbehör. Spelar ingen roll vilket land den ligger i, bara de skickar till sverige. Tacksam för svar. Mvh Christian | |
|
Kika här om du inte tidigare har gjort det! Har själv inte beställt därifrån, men det finns det många som har gjort här. Du kan ju söka lite i gamla trådar och läsa om dem om du funderar på nåt. Länk |
|
|
Tyska ebay har ju många e-butiker kopplade till sig, som kan vara allt ifrån mindre webfirmor till större företag som har det som en ytterligare kanal att avyttra sån som man säljer lättare där än i sin ordinarie butik, inkluderat märkeshandlare som bmw och webasto m.fl.. Du hittar dem genom att söka på "Sofort-Kaufen" enbart eller via ebay shops. Annars så upplever jag även att handla via privatauktioner med tyskarna väldigt problemfritt, de är ju faktiskt som man fick lära sig i skolan ordningssamma och punktliga, vilket här är en fördel. Går inte att jämföra med att handla på svenska Tradera ex. |
|
|
Okey, tack så mycket :). Då kanske man försöker sig på det då, hehe! Mvh Christian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.