|
|
|
|---|---|
manonegro |
Enligt BMW finns det inte att köpa bakre stänkskydd för M3 e 46. Borde ju finnas formgjutna som kan lackas, eller!? |
|
manonegro: Fram passar i alla fall vanliga stänkskydd för E46 330, hade själv sådan på min. |
|
|
No offense, men sätta stänkskydd på en M3:a? ;) Om du nu är rädd om bilen att du vill ha stänkskydd, skaffa en vinterbil eller gilla läget bara. Jag kör utan stänkskydd på 330xd:n såväl fram som bak, M3:an är avställd! |
|
manonegro |
jo..jo.. nu talar jag ju inte om några stänkskyd alá lastbil i svart gummi "flärp" som hänger ner, utan något som är formgjutet o lackat som skulle se "naturligt" ut, kanske till och med "feta" till den. Vet inte vad du har för dimensioner på dina däck men mina är tjockt feta så de drar upp en del skräp på baken, haha, skämt å sido så kör jag naturligtvis inte min M3 under denna årstid. Men under hösten har det vart jävligt irriterande med blöta löv slickade längsmed baken, det passar liksom inte heller in i bilden. |
|
Behöver man stänkskydd tvättar man för sällan ;) |
|
manonegro |
Jahaa.... Ska man tvätta den? Tänkte lackera om den till våren istället med spray burk, men det e klart man kan ju tvätta den också. Men OM jag nu ska lackera den istället tror du jag måste tvätta den innan i så fall? Känns lite jobbigt och tar liksom bort poängen. ;oD Skämt åsido, ännu en gång, så om jag tvättar den Mer så kommer tjejjen ringa psyket, haha... När jag säger att jag ska tvätta den så brukar hon säga men tvättade du inte den förra veckan!? Suck,vad svarar man på det!? Brukar säga att, Jo, jag borstade tänderna också förra veckan, varje dag till och med morgon OCH kväll :o) |
manonegro |
Som parantes, tog med henne sist jag tvättade den och vart skit stressad av henne. Så jag drog upp motorhuven som man brukar göra, fast jag hade glömt att torkarna var utfällda och stod rakt ut.....Det flög plastbitar typ överallt, Om jag skrek rakt ut!? Nej, jag ville bara hänga mig från stans högsta tall. Att bero på ringa psyket.... |
manonegro |
känslan kan väl närmast liknas vid att dra upp gylfen väldigt fort utan att ha stoppat in den... |
Lars Jakobsson |
Ta inte med flickvänner till tvätthallen, dålig idé...Dom och bilar går inte ihop.. :P Dom kan funka bra på samma bild därimot..;) |
|
Kör med 275/30 -19" bak så jag vet vad du menar.. Men vill man va fin får man lida pin.. Tror inte jag ska prova på det där med att ta med sambon till tvätthallen :) MVH Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.