|
|
|
|---|---|
|
Hej,jag vill utbilda mig inom bilvård/rekond,är väldigt intresserad av det så nu är det dags o ta tag i det.Vet någon vart jag ska vända mig? Tacksam för alla svar! Mvh | |
|
Länk |
|
|
Tommy The Polishman anordnar ju sådana utbildningar, eller, det är väl det han lever på... Upplands Väsby håller han till... Länk |
|
|
Som sagt, tala med Tommy! Han e en riktigt trevlig prick och kompetent som få. Det kommer du själv förstå när du kommer dit! Du kan få hans nummer om du skickar en powerpost till mig. |
|
|
Tommy är The Man! Jag har själv gått steg ett i hans utbildning och den är grym! |
|
| Är det någon som vet om det finns det liknande utbildningar i Malmö trakten? | |
|
Var i kontakt med Länk men man måste gå genom arbetsförmedlingen,alltså man skulle vara långtidsarbetslös för att kunna söka denna kurs!!Konstigt!Annars kostar det 4.000:- i veckan!Eftersom jag är inte arbetslös så blir det svår o komma in där.,så jag få försöka få tag i Tommy! Danjel:Har skickat powerpost till dig,tack för hjälpen! Mvh |
|
|
Han måste vara bra duktig för att 4 pers på raken ska rekommendera honom. :-) ___ Bilen: Länk |
|
|
Jag har inte gått Tommys kurser men konsulterat honom vid maskinköp och val av olika medel, kan bara säga gott om honom. Hoppas kunna gå någon kurs hos honom i vår/försommaren! /// Viktor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.