|
|
|
|---|---|
|
Bilen har äntligen kommit! Den står nu hos bilhandlarn och väntar på vinterdäck och rekond. På torsdag är den min... =) Jag noterade till min förtjusning att det har hänt lite i inredningsväg på årsmodell -07. De två saker jag lade märke till direkt är att sportratten har fått två kromsarger (känns igen från X3 facelift) på den nedre rattekern och att klimatorns rattar har fått kromkanter. Riktigt snyggt, speciellt mot dekorlist av aluminium eller titan. En glad överraskning! Bild finns i de nya katalogerna på bmw.se för den som undrar hur det ser ut. I övrigt är det svårt att säga så mycket, ögonstenen var lite smutsig efter all transport och full av skyddsplast och papperslappar. Men jag måste säga att jag är riktigt imponerad av den infällbara dragkroken.. så prydligt!!! 2,5 dag kvar... /ElakaKatten | |
|
Är det "mellansportratten"? Jag har inga kromsargar på min M ratt.Vilken tur. Jag har kört 110 mil med den nu. Fantastisk utomordentligt sofistikerad BIL. Dricker 50 liter på 45 mil. RFT däcken spårar mycket. Styrningen går tungt i stan. Men man förlåter allt. Snart har de två dagarna gått! |
|
|
Ja, det är "mellansport" - den som kommer med Dynamic-pkt. Smaken är ju olika, jag tycker kromsargarna är snygga. Tur, eftersom jag får stå ut med dom hehe :) Hämtade bilen igår, har nu kört 25 mil sådär. Har klarat mig på 0.96 med 50-50 stadskörning och motorväg hittills. Håller med om att den är spårkänslig, men jag har bestämt mig för att tycka att den är "direkt i styrningen" istället. Är SÅ OTROLIGT nöjd!!! |
|
|
Hej Hämtade min nya 325 E91 (MY 2007) härmom veckan, hade en 325 E90 (MY 2006) tidigare. De detaljer som jag märkt förändrats, förutom ratten som nämns ovan, är: - färre dioder vid knapparna för innebelysningen i taket (tror jag, inte helt säker) - det blinkar endast en gång vid lätt touch på spaken mot tre på min gamla, det kanske är en inställningssak iofs, har inte orkat titta i manualen. Mvh Arese |
|
|
Arese, japp det är en inställning. Fick också den levererad med "ettblinksläge". Lätt fixat om man läser manualen =) /ElakaKatten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.